mjg_creative Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Har det siste halvåret brukt en gammel nokia e71 etter at iphonen min ble ødelagt, men tenker nå at det er på tide med en ny mobil. Blir ikke en ny iphone (har hatt to iphoner tidligere og vært kjempefornøyd, men 5k blir i meste laget for en ny telefon). Med mindre det er en kjempegod grunn til det, har jeg ikke lyst til å bruke de 4-5000 man må opp med for toppmodellene. Har satt 3500 som maksgrense, men vil egentlig helst bruke under 3000. Har sett litt på LG Vu'en som koster 3500,- hos lefdal og elkjøp. Specsa synes jeg ser veldig bra ut for en mobil til den prisen og uten at jeg har prøvd den, så synes jeg det litt særegne designet virker ganske kult. Er det noen som har noen erfaringer med denne telefonen eller innvending mot den? Spesielt lurer jeg på hvordan størrelsen er fungerer i praksis. Det som er viktig for mobilen i forhold til mitt forbruk er: - Ringe (bruker mest høytaler funksjonen, så den må være god) - Skrive meldinger. - Lese og skrive mail (egentlig noe av det viktigste. Iphone 4 som jeg hadde var forsåvidt grei, men synes kanskje skjermen ble litt i minste laget til dette) - Nettsurfing (lese nyheter og sånne ting) - Facebook, twitter og slikt. - Lett å høre på musikk og pdcaster. - Gå greit å lese pdf-dokumenter på. - Kunne notere korte notater (samme om det er med penn eller vanlig) - Ok kamera til å ta bilder. - Kalenderfunksjonen må enkelt kunne synkroniseres med gmails kalender. - Kunne spille de "vanlige" spillene (angry-birds etc.) - Det er ikke møst, men definitivt et pluss om mobilen har god byggekvalitet og design. Med andre ord trenger jeg en mobil til ganske vanlig forbruk. Ved siden av Vu'en så vurderer jeg også noen andre: - Samsung galaxy s3 mini - Nokia Lumia 800/900 - Sony Xperia P - Huawei P1 - Samsung Galaxy Note Er det noen av disse som vil passe bedre enn Vu'en? Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Engadget anbefaler ikke direkte den akkurat :-). Ville heller gått for noten hvis det er den type telefon du vil ha :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå