Gå til innhold

Lavprofil gaming stastatur?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Razer DeathStalker ser veldig strøkent ut! Det er dyrt, men er et tastatur jeg nesten bare må ha så fort det er tilgjengelig i butikkene :D Selve tastaturet ser veldig komfortabelt ut itillegg til at jeg tror skjermen og knappene over kan være noe jeg vil bruke en god del.

Du får det samme tastaturet, bare uten skjermen på Komplett blant annet.

Lenke til kommentar

Deathstalker sin skjerm har touchscreen, der kan du få opp youtube videoar, samt kontrollere musikken. Meiner den har fleire funksjonar enn ka mad catz sin. Du har jo også desse makrotastane over, som også har induviduelle lcd panel.

Meiner at Mad Catz sitt tastatur har mekaniske taster? i tilfelle så er det nokk å ambefale over deathstalker.

Personlig syns eg deathstalker ikkje ser så veldig behaglig ut, med tanke på at knappane er flate.

Det du kan gjere, er å kjøpe eit mekanisk tastatur, og lage eit stativ til mobilen, er ein app du kan bruke for å få info fra maskina samt spel di på mobilen, skal sjå om eg finner dette igjen :)

Lenke til kommentar
Det vet jeg, men jeg vil ikke ha noen tastatur uten skjerm da det er et must for meg under gaming, da jeg liker å ha statustikker ;) Har egentlig vurdert dette tastaturet: http://www.komplett....aspx?sku=761405 For den har en herlig layout og skjerm, men så liker jeg egentlig bedre lavprofilt.

Hehe, er veldig praktisk det du sier der ja! Selv hadde jeg Razer Lycosa før, som er et lavprofil tastatur. Dette byttet jeg bort på TG mot et Logitech G510, eneste grunnen var fordi jeg var drit lei av at det hang seg minst 1 gang i timen og måtte kobles inn og ut, sett bort ifra det var det uten tvil et konge tastatur!

Men uansett, nå som jeg har hatt G510 en stund er det ingen tvil om at jeg skal ha skjerm på mitt neste tastatur, men også at jeg ikke vil ha denne type tastatur igjen da jeg syntes lavprofil er mye mer komfortabelt og skrive på. Har sett en del på S.T.R.I.K.E.7 tastaturet jeg også, men personlig synes jeg designet bare ser dumt ut, eneste grunnen til at jeg vurderte det en periode er alle de gode mulighetene med tanke på komfort :)

Noen som vet når DeathStalker blir tilgjengelig i butikkene egentlig?

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

Deathstalker sin skjerm har touchscreen, der kan du få opp youtube videoar, samt kontrollere musikken. Meiner den har fleire funksjonar enn ka mad catz sin. Du har jo også desse makrotastane over, som også har induviduelle lcd panel.

Meiner at Mad Catz sitt tastatur har mekaniske taster? i tilfelle så er det nokk å ambefale over deathstalker.

Personlig syns eg deathstalker ikkje ser så veldig behaglig ut, med tanke på at knappane er flate.

Det du kan gjere, er å kjøpe eit mekanisk tastatur, og lage eit stativ til mobilen, er ein app du kan bruke for å få info fra maskina samt spel di på mobilen, skal sjå om eg finner dette igjen :)

Finnes en slik app for G510 tastaturet og iphone? :D

Og at tastene er flate er det jeg liker :)

10 januar.

Endret av Pargadox
Lenke til kommentar

Hehe, er veldig praktisk det du sier der ja! Selv hadde jeg Razer Lycosa før, som er et lavprofil tastatur. Dette byttet jeg bort på TG mot et Logitech G510, eneste grunnen var fordi jeg var drit lei av at det hang seg minst 1 gang i timen og måtte kobles inn og ut, sett bort ifra det var det uten tvil et konge tastatur!

Men uansett, nå som jeg har hatt G510 en stund er det ingen tvil om at jeg skal ha skjerm på mitt neste tastatur, men også at jeg ikke vil ha denne type tastatur igjen da jeg syntes lavprofil er mye mer komfortabelt og skrive på. Har sett en del på S.T.R.I.K.E.7 tastaturet jeg også, men personlig synes jeg designet bare ser dumt ut, eneste grunnen til at jeg vurderte det en periode er alle de gode mulighetene med tanke på komfort :)

Har hatt mitt lycosa i 4 år, enkelt og greitt det beste tastaturet eg veit om! Er enkelte gonga eg må ta det ut og inn fordi ein knapp ikkje reagerer, men ka forventere ein etter 4 år? P:P

Skal søke litt rundt og sjå om eg finner den appen :) er til iphone i alle fall, er ikkje heilt sikker på dei andre platformane.

Lenke til kommentar

Har hatt mitt lycosa i 4 år, enkelt og greitt det beste tastaturet eg veit om! Er enkelte gonga eg må ta det ut og inn fordi ein knapp ikkje reagerer, men ka forventere ein etter 4 år? P:P

Skal søke litt rundt og sjå om eg finner den appen :) er til iphone i alle fall, er ikkje heilt sikker på dei andre platformane.

Nå hadde ikke jeg hatt mitt i 6 måneder en gang før det begynte å klikke, men jeg hadde det i rundt 2 år før jeg bytta det ut så det sier jo sitt hvor fornøyd jeg var tross for at det måtte kobles inn og ut innimellom :)

Se gjerne etter den appen, har iPhone så hadde vært tøft å prøvd det ut!

Lenke til kommentar

fant den! http://www.power-grid.roccat.org/?page=beta men du må ha invite for å kunne bruke appen, alle invita til ios er tatt, og det er minimal sjans for å komme in på android appen, ettersom eg var ganske tidlig ute med å melde meg på ios versjonen, men kom diverre ikkje in. Må nokk vente til det er ute :)

Trur vi kan forvente release i januar faq er her, http://www.power-grid.roccat.org/?page=faq#anfang

Lenke til kommentar

Men til jeg får tak i det tastaturet og appen blir tilgjengelig igjen, hvilket program kan dere anbefale til G10 som det beste? Vil også ha en app som også kan funke for laptopen som er gt70 ONE til å ha en app som dimmer lysene etter rytma/bassen til musikk. Har sett det var en slik app til både G15 og G19.

Lenke til kommentar

Jeg bruker Aida 64 extreme enginer edition

http://i.imgur.com/E53ms.jpg

Oi, det der så veldig bra ut! Men hvordan fungerer det, har lagt inn programmet, men så legger jeg for eksempel så jeg skal se temperatur på CPU og GPU, på forhåndsvisningen i Aida ser det riktig ut mens på tastaturet står alt oppå hverandre.. Tips? :)

Edit: Fikk det til, var jeg som bare surra! Takk for tipset Pargadox, dette vil bli mye brukt :dremel:

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...