geirjenssen Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg bestilte akkurat denne til kr 4490,-: http://www.dustinhom...wide-tft-black/ Er dette samme som DEll selger til kr 7349,-?: http://configure.eur...itor-dell-u2711 Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Ja! (har vært solgt for under 5000 i mange nettbutikker i lang tid). U2711 er en flott skjerm, anbefales! ps det kommer en ny modell i disse dager U2713... Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Jeg har to stykk U2711 selv, og kan dessverre ikke si meg fornøyd. Før jeg fikk to som funket måtte jeg ha fem stykker innenfor døren, og nå har den ene av de to begynt å feile også, etter ca to år. Fire av fem skjermer har hatt eller utviklet feil, altså. I tillegg suger Dells kundeservice lut, så ikke kjøp fra dem om prisen er den samme - mye greiere å forholde seg til en butikk. Så får vi håpe du er heldigere med skjermen din enn jeg var med mine. Endret 10. desember 2012 av Aetius Lenke til kommentar
geirjenssen Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Ja! (har vært solgt for under 5000 i mange nettbutikker i lang tid). U2711 er en flott skjerm, anbefales! ps det kommer en ny modell i disse dager U2713... Ja, jeg så i en annen tråd at det er kommet en som heter U2713. Evenaug hevder at det er dårligere panel i U2713, uten at jeg vet hvorfor.: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1469141&pid=19998280&st=20entry19998280 Lenke til kommentar
geirjenssen Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg har to stykk U2711 selv, og kan dessverre ikke si meg fornøyd. Før jeg fikk to som funket måtte jeg ha fem stykker vinnenfor døren, og nå har den ene av de to begynt å feile også, etter ca to år. Fire av fem skjermer har hatt eller utviklet feil, altså. I tillegg suger Dells kundeservice lut, så ikke kjøp fra dem om prisen er den samme - mye greiere å forholde seg til en butikk. Så får vi håpe du er heldigere med skjermen din enn jeg var med mine. Jeg får klage til DustinHome da :-) (kjøpte fra Dustinhome, siden den var kr 3000,- billigere der) Lenke til kommentar
thomit Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Hos Dell er det vel slik at hvis det er en feil på skjermen, så ringer man Dell, og så kommer det i løpet av en dag eller to en bil fra et spedisjonsfirma på døren og tar med seg skjermen samtidig som du får overlevert en ny en. Jeg tror ikke Dustin har samme service. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Hos Dell er det vel slik at hvis det er en feil på skjermen, så ringer man Dell, og så kommer det i løpet av en dag eller to en bil fra et spedisjonsfirma på døren og tar med seg skjermen samtidig som du får overlevert en ny en. Jeg tror ikke Dustin har samme service. Nei, dessverre. For meg tok det månedsvis, og skjermene de kom med var ikke nye men gamle som hadde blitt levert inn av andre kunder og utstyrt med ny firmware (men ikke sjekket for feil...). Ingen av disse hadde f.eks kalibreringsrapporten fra fabrikken. Jeg fikk ikke fabrikkny skjerm før jeg truet med å heve hele kjøpet. Lenke til kommentar
DellCare Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Nei, dessverre. For meg tok det månedsvis, og skjermene de kom med var ikke nye men gamle som hadde blitt levert inn av andre kunder og utstyrt med ny firmware (men ikke sjekket for feil...). Ingen av disse hadde f.eks kalibreringsrapporten fra fabrikken. Jeg fikk ikke fabrikkny skjerm før jeg truet med å heve hele kjøpet. Hej Jeg er rigtig ked af at høre om den oplevelse du har haft med vores support. Det er naturligvis ikke sådan vi ønsker sagernes gang. Har du købt din skærm som konsument, har du altid krav på, at få ombyttet til en ny skærm, og ikke en refurbished. TS - Hvis du har problemer med din skærm, vil jeg meget gerne tage et kig på sagen. Du skal blot sende mig dit servicetag´nærmere detaljer omkring problemet i en privat besked, så ser jeg nærmere på det. Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @DellLytter Lenke til kommentar
RaaneHolmg Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Hmm... Det var en intressant utvikling i tråden ja Jeg ville bare si at jeg for min del sitter med en U2711 som aldri har hatt noen problemer. Jeg er kjempefornøyd, og anbefaler deg å kjøpe den. Dog litt urovekkende å høre historien til Aetius... Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Det er klart, når skjermene faktisk funker så er de gode. Det var jo derfor jeg kjøpte dem i utgangspunktet. Hm, nå som Dell er på banen burde jeg kanskje benytte meg av sjangsen til å få returnert den som har begynt å feile. Lenke til kommentar
DellCare Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Det er klart, når skjermene faktisk funker så er de gode. Det var jo derfor jeg kjøpte dem i utgangspunktet. Hm, nå som Dell er på banen burde jeg kanskje benytte meg av sjangsen til å få returnert den som har begynt å feile. Hej Jeg vil naturligvis også meget gerne se på din sag, hvis du sender mig dit servicetag+detaljer omkring problemet i en privat besked. Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @DellLytter Lenke til kommentar
Albatraum Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Har dustin blitt bedre? Når jeg kjøpte u2711 fra de et par år siden, mente de at jeg måtte ringe Dell for å få en ny skjerm. Dell mente at det var dustin som hadde ansvaret. Jeg endte opp med en stor telefonregning etter at jeg måtte krangle med folk som ikke snakker det samme språket som meg og som ikke kan den norske forbrukerkjøpslov, helt til en av de ga seg og sendte meg en ny skjerm. Lenke til kommentar
DellCare Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Har dustin blitt bedre? Når jeg kjøpte u2711 fra de et par år siden, mente de at jeg måtte ringe Dell for å få en ny skjerm. Dell mente at det var dustin som hadde ansvaret. Jeg endte opp med en stor telefonregning etter at jeg måtte krangle med folk som ikke snakker det samme språket som meg og som ikke kan den norske forbrukerkjøpslov, helt til en av de ga seg og sendte meg en ny skjerm. Hej Jeg kan desværre kun svare på vegne af Dell, men vil prøve at give en dybere forklaring på hvem der har ansvar for hvilke dele. Når du handler gennem en re-seller, som f.eks. Dustin, har de det endelige ansvar overfor dig som konsument, i forbindelse med f.eks. en reklamation, da du er "deres kunde", og de er "Dell's kunde". Dog ligger virkeligheden sådan, at vi hos Dell yder service overfor vores re-sellers kunder, så længe de er indenfor den garanti periode som Dustin har tilkøbt hos os. Har de derfor kun tilkøbt et års support hos os, og du har problemer efter 2 år, så er det Dustin selv der skal finde en løsning med dig. Er du derimod indenfor den tilkøbte garanti, så hjælper vi meget gerne med eventuelle problemer. Jeg ved det det kan være rigtig forvirrende at finde rundt i, og ved, at det er frustrerende, hvis man bliver "fanget" mellem to erhvervsdrivende parter. Skulle du derfor nogensinde stå i en sådan situation igen, er du altid velkommen til at kontakte mig, så vil jeg meget gerne hjælpe og vejlede dig bedst muligt. Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @DellLytter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå