LindArt Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Min katt Bildet er fjernet. 1 Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Nydelig av katten! Legger med en gang merke til det våkne blikket! Liker det duse i forgrunn. Lurer på om det mørke ta litt fokus vekk? Ser du er ny her. Usikker på hva slags tilbakemeldinger du ønsker. Kan være lurt å skrive litt om hva du ønsker, om det er noe spesielt du ønsker svar på? Om du ønsker tips, eller bare hyggelige tilbakemeldinger 1 Lenke til kommentar
LindArt Skrevet 10. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2012 Tusen takk Så hyggelig Jo jeg er ny her å ønsker både tips å tilbakemeldinger. Å skrive hva man ønsker av kritikk å tilbakemeldinger kan være lurt å skrive... Vet det til neste gang 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 hihi...snublet over denne gamle tråden og måtte bare slenge ut et par bilder av kattene mine Monster! Den sorte er min. De 2 andre er fra 2 forskjellige naboer. Pussig bilde Katto er en tøffing som tør å hilse på nabobikkja Han her (Spoty) og da...hihi...ble gitt bort til en venninne da han var 4mnd gammel og lever i beste velgående Ho her (Sigrid) ble gitt bort til en kollega og er blitt svensk statsborger. Er visstnok rå på å fange mus Min katt Link til bildesiden Veldig fin! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg