Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Er det samme hvilken av dem man kjøper mht kvalitet? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Er det samme hvilken av dem man kjøper mht kvalitet? Ja det vil jeg tro. Skulle det være noe, så er det i tilfelle noen "barnesykdommer" med superslim modellen. Du har uansett 5års reklamasjon, så det spiller liten rolle Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Super slim bråker litt mer når blu-ray drevet er i bruk, ellers er det lite forskjeller bortsett fra størrelsen. EDIT: Bråket skyldes at det er mindre Playstation mellom platen og stua, bare ei tynn skive plast. Endret 11. desember 2012 av HansiBanzi Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Jeg har både slim og super slim. Du burde gå for superslim, tar mindre plass og man får 500GB HDD, som har den største HDD plassen man får out of the box, med mindre man kjøper en HDD disk selv å setter inn selv 500GB er kort sagt det meste jeg har sett på dagens konsoller Endret 11. desember 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 takk for alle svarene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå