Arve Systad Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 www.ompatut.tk Vil ha (konstruktiv) kritikk takk - Arve Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 synes den var fin jeg. men kanskje prøve med en litt mørkere oransj farge som mouseover. ble litt intens og ubehagelig å lese på min skjerm. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Siden din var bra den, men er enig i at du burde prøver mørkere orange farge på linkene dine. Med en så bra side burde du også vurdere et onmouseover javascript på linkene dine sånn at folk ikke ser adressen. Lenke til kommentar
revert Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Litt luft (i menyen) er alltids kjekt å ha! ellers bra side! Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Ja, må si meg enig med Greven her. Det ser litt cramped ut. Kanskje kan du slå sammen noen seksjoner evt. la linkene på hovedsiden lede til en annen side som du kan velge videre på. Etter min mening blir det litt vanskelig å dømme en side etter praktisk talt null innhold også Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Liker ikke at jeg får eh.. *telle* :wink: 3 scrollere.. Derav en horisontal. Bruker IE 1024. Liker egentlig ikke iframe i det hele tatt, men det der er jo en av de sidene det går an på da... Prøv å få vekk den store scrolleren iallfall. Den indre ringen i det oransje feltet øverst til venstre mangler litt antialiasing. Menyen er kanskje klemt litt inn til venstre... :-? Ellers en ganske fin side. :-) Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Jeg fikk bare opp dette da jeg prøvde å klikke meg inn. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Det får vi alle :o Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 Liker ikke at jeg får eh.. *telle* :wink: 3 scrollere.. Derav en horisontal. Bruker IE 1024. Liker egentlig ikke iframe i det hele tatt, men det der er jo en av de sidene det går an på da... Prøv å få vekk den store scrolleren iallfall. Den indre ringen i det oransje feltet øverst til venstre mangler litt antialiasing. At du fikk en horisontal scroll var jo litt merkelig (var den horisontale scrollen inne i iframen eller? i så fall er det kun tilfelle med gjesteboka, og den er lett å forminske.), men den vertikale skal eg jobbe litt med å få fjerna. Korta ned sida med ca 20 px nettopp, og skal eg korte meir må eg begynne å streve med å resize grafikken; så det får bli en anna gang Fiksa litt på mousover fargen, bedre no? Ellers, takk for respons Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. september 2003 Forfatter Del Skrevet 11. september 2003 Har no fiksa litt på høgda på sida, så det skal ikkje vere vertikal scrollbar der i 1024x768 i IE lenger, får det iallefall ikkkje her. uhmm.... skulle skrive noke meir, men det glømte eg selfølgelig. Skriver det inn når eg kommer på det Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 synnes siden var ganske fin jeg! hvorfor har du en hvitfarge som bakgrunnen på trykknappen Musikk under ::om Meg? ellers var det bra... ok farger Lenke til kommentar
magikern Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 greit nok det, men hvis du bare bruker iframe pga scroll, bruk heller : <div class="main"> </div> .main { overflow: scroll; } Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 greit nok det, men hvis du bare bruker iframe pga scroll, bruk heller : <div class="main"> </div> .main { overflow: scroll; } Må eg då laste heile sida på nytt, eller berre div seksjonen (omtrent som i iframe, men på et anna konsept liksom)? Skal vurdere det. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Sida ser helt herpa ut nå. (ie) Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Sida ser helt herpa ut nå. (ie) herpa? ser helt fin ut her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå