Gå til innhold

Ferdig design - bra eller dårlig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker ikke at jeg får eh.. *telle* :wink: 3 scrollere.. Derav en horisontal. Bruker IE 1024. Liker egentlig ikke iframe i det hele tatt, men det der er jo en av de sidene det går an på da... Prøv å få vekk den store scrolleren iallfall.

Den indre ringen i det oransje feltet øverst til venstre mangler litt antialiasing.

Menyen er kanskje klemt litt inn til venstre... :-?

Ellers en ganske fin side. :-)

Lenke til kommentar
Liker ikke at jeg får eh.. *telle* :wink: 3 scrollere.. Derav en horisontal. Bruker IE 1024. Liker egentlig ikke iframe i det hele tatt, men det der er jo en av de sidene det går an på da... Prøv å få vekk den store scrolleren iallfall.

Den indre ringen i det oransje feltet øverst til venstre mangler litt antialiasing.

At du fikk en horisontal scroll var jo litt merkelig (var den horisontale scrollen inne i iframen eller? i så fall er det kun tilfelle med gjesteboka, og den er lett å forminske.), men den vertikale skal eg jobbe litt med å få fjerna. Korta ned sida med ca 20 px nettopp, og skal eg korte meir må eg begynne å streve med å resize grafikken; så det får bli en anna gang :D

Fiksa litt på mousover fargen, bedre no?

Ellers, takk for respons :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...