Gå til innhold

Ny mobil, ca. 2,5k

xJLx

Anbefalte innlegg

Hei.

Er på jakt etter ny mobil.

Så langt er det LG Optimus 4X HD og HTC One S som er mest aktuelle.

Noen som har gode/negative erfaringer med disse telefonene?

Noen andre telefoner som kan være aktuelle? Vil helst ikke bruke mer enn 2500, men kan gå opp litt om det er noe som er bedre enn de to jeg har sett på så langt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har hatt one s og har bare positive ting om den telefonen, bortsett fra et par ulemper med sense, men de feilene fjerner du ved å installere stock android, som du sikkert kan få hjelp til ifra Untouchab1e som startet denne http://www.diskusjon...owtopic=1430766 . han hjalp meg, og han kan sikkert hjelpe deg og :)

Vill helst holde meg unna å tukle med telefonen, hvordan opplevde du skjermen? Har lest flere steder at den ikke er HD, vet ikke hvor mye det har å si. Hvor mye av minne er tilgjengelig til apps osv? Går jo ikke an å utvide med minnekort.

Lenke til kommentar

Hva med Galaxy S2? Ser den koster 2699,- på cdon.

Nokia Lumia 900 koster 1995,- på lefdal.

Personlig ville jeg holdt meg unna LGen.

Vil ikke ha Windows. Begynner ikke S2 å bli ganske gammel nå?

Hvorfor ikke LGen?

Lenke til kommentar

Vil ikke ha Windows. Begynner ikke S2 å bli ganske gammel nå?

Hvorfor ikke LGen?

Jo S2 begynner å dra på årene. Du kan å se på Samsung Galaxy S3 mini. Koster å under 2700,- på Elkjøp, eventuelt Huawei Ascend P1. Jeg har lite erfaring med LG. Men den erfaringa jeg har dårlig.

Lenke til kommentar

Jeg fikk LG Optimus 4x forrige uke, og har veldig lite å klage på. Det mest irriterende er når jeg skriver meldinger, og kommer borti hjem-tasten, men venner meg nok til det.

Telefonen er veldig rask, og det er en stor fin skjerm. Jeg synes også at batteriet er ganske bra, har holdt ca. 3 dager for min del etter andre lading.

Jeg har hatt 3 HTC-telefoner på rad, og var fornøyd med de, men denne var faktisk ikke noe dårligere! Et lite minus er nok kameraet, men det bruker jeg sjeldent...

Lenke til kommentar

Vill helst holde meg unna å tukle med telefonen, hvordan opplevde du skjermen? Har lest flere steder at den ikke er HD, vet ikke hvor mye det har å si. Hvor mye av minne er tilgjengelig til apps osv? Går jo ikke an å utvide med minnekort.

skjermen generelt var helt konge, men for noen så var den litt for lavoppløst, det er lettere å se pikslene enn på de aller råeste telefonene. Noen ser ikke på det som et problem, men andre gjør det. Det beste er om du drar på nærmeste butikk som lar deg prøve en :) hvis du ikke syntes det er noe problem så er det en av de råeste skjermene jeg har sett med tanke på lysstyrke i direkte sollys.

Det er i mellom 10 og 14 gb til apps, det er litt lite, men jeg merket merkelig nok ikke dette som noe problem :p kommer ann på hvor mye du liker å ha på telefonen.

Lenke til kommentar

Jeg fikk LG Optimus 4x forrige uke, og har veldig lite å klage på. Det mest irriterende er når jeg skriver meldinger, og kommer borti hjem-tasten

Plages ikke med dette - har hatt tlf siden mandag forrige uke og kjøpte den på søndagssalg hos lefdal for 2290 - kupp!. HTC ONE S har jeg ikke noen erfaringer med, men jeg gikk fra en S2 til optimus 4X (har hatt S2'n i et og et halvt år) og 4X er etter min vurdering en ganske så mye bedre tlf. Har flere kjenninger som har S3, kjempe tlf men jeg synes den har form som en gammel pol-vott + at den bortsett fra kamera'et ikke har så mye mer å skilte med en 4X. Akilleshælen til LG er at de ikke akkurat er kjent for å oppdatere sine tlf, men det ryktes at denne blir oppdatert til JB i løpet av første kvartal 2013. Hvis du ender opp med å skulle velge i mellom S2/optimus 4X, kjøp sistnevnte hvis du tåler pepper fra samsung fan!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...