dassloket Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Hei Eg skal bytte det orginale batteriet i ein audi A3 til eit bedre, får bilen min gikk tom for strøm i dag Så eg lurer på batteri eg burde kjøpe til bilen ?/ burde eg ha 2 batteri ein bak og framme? Men det liten plass i motorrommet kan ikkje vere så mye større enn det orginale batteri. Eller har dere noen Andre løsninger ? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Om du skal bytte batteri så er det bare å bytte det batteret som er forran. Gjerne til noe som er litt kraftigere. Ser ikke vitsen med å bruke enda et batteri bak. MEN siden du har postet dette i bilstereo delen, så regner jeg med at du har stort bilstereo anlegg som trekker utrolig mye strøm og derfor trenger enda et batteri? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Du får måle da, og se hva du har plass til. http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilreservedeler/Elektrisk-anlegg/Batteri/AGM-batteri-80700/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå