stigis98 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 når jeg skal spille black ops 2 online fryser skjermen og det eneste som fungerer er av knappen på selve playstationet. noen som vet hva dette kan vere? Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 det er eit problem som er vel kjendt på bo2 på ps3, du må berre vente på ny patch. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 når jeg skal spille black ops 2 online fryser skjermen og det eneste som fungerer er av knappen på selve playstationet. noen som vet hva dette kan vere? Slå på litt varme i rommet da, ikke rart ting fryser! Sorry bare måtte...dårlig humor jeg vet. *humre humre* 2 Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Denne burde gjøre susen 1 Lenke til kommentar
stigis98 Skrevet 17. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2012 det er eit problem som er vel kjendt på bo2 på ps3, du må berre vente på ny patch. takk for det ganske irriterande når det skjer kvar gong Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 dude, eg har det på pc, skal love deg vi har ti gonga meir problem. Må flekke ut skjermkort og lydkort, og kjøre eit eksternt program for å få da til å fungere, så fant eg ut at det sugde, og gjekk tilbake til å spele lol. waste of 350 kr... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå