Gå til innhold

Ny bærbar til rundt 5000,-

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er under middels oppdatert på hva som skjer i den teknologiske labyrinten, og håper å få litt hjelp av kvalifiserte folk her inne. Det er altfor mye der ute til at jeg greier å bestemme meg.

Trenger altså en laptop. Den skal brukes til..

- Skolearbeid. Altså et tastatur som er bra å skrive på og som holder i noen år.

- Ser en del serier og generelt prokrastinerer en del med nettsurfing. God skjerm hadde vært optimalt, og ser helst etter en 15".

- Spiller Football Manager 13. Det er det eneste som blir spilt, så at det takler det bra er et minimum. Alt annet av gaming er irrelevant.

- Drar den IKKE med rundt, så vekt og batteritid har lite å si. Det samme gjelder forsåvidt lagringsplass, ettersom jeg streamer det meste.

- Kjapp respons er et must, ettersom jeg ofte har oppe veldig mange faner + diverse programmer i bakgrunnen, og jeg hater at ting går tregt i 2012.

- Stabilitet. Jeg bytter på å leve i to forskjellige land, så hvis den skal repareres så kan det bli et problem. Forsåvidt også grunnen til at jeg trenger en bærbar fremfor en stasjonær. Samtidig er det greit at den holder noen år så jeg får mye tilbake for pengene.

- Maxpris 5500 NOK.

Håper noen kommer med noen bra forslag, er et helvete denne datajungelen.

Endret av Liciouz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...