Nitrius Skrevet 11. september 2003 Forfatter Del Skrevet 11. september 2003 vis dere venter til senere i dag, så kan jeg se om hva pappaen min sier om at jeg kan selge det, siden så mange spør om det nå, så jeg får se! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Høres ut som pappaen din er streng neida... men jeg vet da av mange som ikke har noen store problemer med 9700pro, så det må da finns ett eller annet P4 hovedkort som er kompatibelt, prøv SIS648FX eller no sånt da... det er jo et meget bra brikkesett... Uansett hva du gjør, ikke nedgrader til 9600pro... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. september 2003 Forfatter Del Skrevet 11. september 2003 heheeh, jeg tror jeg heller skal gå for hva Collapse sier, så jeg tror det heller blir nytt skjermkort, kansje vis pappaen min lar meg selge R9700 pro kortet så kansje jeg får meg et R9800 pro ikke sant! men det bryr meg heller ikke om jeg nedgradere til R9600 pro, får jeg vil bare ha maskina mi til å virke det er alt! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. september 2003 Forfatter Del Skrevet 12. september 2003 fikk lov til å selge det alikavel, sjekk bruktmarked vis dere er intressert, annonse nummer ser dere i signaturen! og da snart, så ser det ut som det blir et R9800 pro på meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå