Lfcfanew Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Hei, jeg har lyst til å kjøpe en "gaming" pc. Men kan ikke så mye om det jeg har veldig lyst til å kunne spille day Z uten at det lagger sånn. Har noen ideer? Har sett på noen men de blir for mye har lyst til å få en pc under 7000 kr. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) du sa ikke noe om du hadde skjerm og slikt, men her har du i hvertfall en pc som kan kjøre alle spill på godt over medium settings http://www.komplett....gListId=1165978 og den koster litt under 7000 har du tastatur ,mus og skjerm? Endret 9. desember 2012 av 1BlueAnd1White Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 kremt*, lista må gjøres tilgjengelig Lenke til kommentar
Lfcfanew Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Har ikke en skjerm bare tastatur og mus Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) http://www.komplett....95-A21A2BA6DE88 så nå at tråden ligger under bærbare pcer så jeg tipper du skulle har en bærbar gaming pc? Endret 9. desember 2012 av 1BlueAnd1White Lenke til kommentar
Lfcfanew Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Ja eg skal ha en bærbar glemte å skrive det Lenke til kommentar
thomit Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Bærbar pc til gaming under 7 tusen kroner; der er valget temmelig åpenbart. Multicom Xishan W350E. Du trenger å kjøpe OS (Windows) i tillegg, dersom du ikke har fra før. Men dette er uansett det aller beste budet på en spillbærbar til en overkommelig pris, for øyeblikket. Lenke til kommentar
Lfcfanew Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Tusen takk skal ta en nærmere kikk på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå