jeglikerromper Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg brukte itavisen.no tester for hvor rask nettet mitt er og det er sånn ca 20mbs bruker altibox er dette veldig bra dårlig eller helt ok? jeg kunne vell hatt litt raskere.. men hvordan kjøper jeg raskere nett hvor Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 20mbps ned er fin hastighet det. Jeg vet ikke hva slags hastighet dere betaler for, men hvis du setter deg ved routeren og har kabel til en PC der, så ser du hastigheten gjennom kabel hvis du testet over trådløs. Hvis du vil ha raskere nett, så må du høre med Altibox. Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Hva bruker du nettet til? 20 Mbps er ganske raskt, jeg har det raskeste jeg kan få og jeg har 5. Ut i fra brukernavnet ditt og antall innlegg regner jeg med at du troller, men svarer uansett. 1 Lenke til kommentar
jeglikerromper Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 20mbps ned er fin hastighet det. Jeg vet ikke hva slags hastighet dere betaler for, men hvis du setter deg ved routeren og har kabel til en PC der, så ser du hastigheten gjennom kabel hvis du testet over trådløs. Hvis du vil ha raskere nett, så må du høre med Altibox. 30 om jeg har den greien inni :;D Lenke til kommentar
jeglikerromper Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Hva bruker du nettet til? 20 Mbps er ganske raskt, jeg har det raskeste jeg kan få og jeg har 5. Ut i fra brukernavnet ditt og antall innlegg regner jeg med at du troller, men svarer uansett. Hva mener du? jeg har jo faen meg det Lenke til kommentar
SLi Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Han mener at han har mye dårligere nett enn deg, og du vil ha enda bedre enn det du har. Så nevner han at han har en mistanke om at du troller pga. brukernavnet ditt og veldig få innlegg. ( Også muligens dumt spørsmål ). 1 Lenke til kommentar
jeglikerromper Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Han mener at han har mye dårligere nett enn deg, og du vil ha enda bedre enn det du har. Så nevner han at han har en mistanke om at du troller pga. brukernavnet ditt og veldig få innlegg. ( Også muligens dumt spørsmål ). Jeg troller ikke lagde bare en ny bruker fant ikke på navn... Og jeg trenger raskere nett . Lenke til kommentar
SLi Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg har ikke sagt det heller. For å svare på spørsmålet ditt: Du kan ringe *ISPen din på mandag? *Altibox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå