Toalettet Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Hey! Jeg skrev ipconfig /release i CMD. Og etter det funker det ikke å logge inn noe sted. Når jeg f.eks trykker på ligg inn på facebook og andre nettsoder, Kommer "kunne ikke koble til tjener" ! Hjelp! Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Funket ikke Lenke til kommentar
Araho Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Prøvd å restarte pcen? (Standard supportspørsmål, haha!) Ellers har jeg ikke så mange tips, altså Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Kanskje det er noe galt med nettverksforbindelsen din. Prøvd å reinstallere driveren til nettverkskort/ethernet? Andre som har samme problem? I så fall ligger ikke problemet hos deg. Hvis du har Windows XP/Vista, har du prøvd å høyreklikke på ikonet for trådløst nettverk (hvis det er det du bruker) og trykke "Reparer"? Dette skal resette nettverkskortet in maskinen din. Er det noe tegn på at du har nettverksforbindelse i det hele tatt? Prøv å gå til http://www.google.com/ og se om det fungerer. Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 11. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2012 Funker ikke gå til google heller. men i safari funker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå