detvarvondtdet Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Hei Har et budsjett på ca 10 000,- Nå trenger jeg en pc som skal brukes til det som er nevnt over. Hva/hvilke komponenter burde jeg legge mest vekt på? Og må det nødvendigvis bygges? Eller vil en feks Dell pc duge like bra? Jeg blir litt usikker når jeg ser hvilke komponenter feks dell og hp osv benytter seg av. De lister ikke produsenter osv. Lenke til kommentar
KvN Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Ram, CPU og Hovedkort, burde du legge mest vekt på! Anbefaler IKKE Dell, grunnet at det er egene hovedkort som er spesialbygd fra Dell osv. Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 Ram, CPU og Hovedkort, burde du legge mest vekt på! Anbefaler IKKE Dell, grunnet at det er egene hovedkort som er spesialbygd fra Dell osv. Burde jeg legge mere vekt på hovedkortet en feks en rask hd? Er det ikke ganske viktig med en rask hd når man jobber med mye bilder/grafikk og video? Og når det gjelder ram, ville du satset på mye (feks 1024mb 2700 ram) eller bedre 512mb 3200 ram? Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Anbefaler faktisk en mac.. Videoredigering går som en lek der! Har ikke prøvd så mye, men har prøvd litt og det er enkelt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå