Gå til innhold

BK: Engel i snøen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vakre adventsfarger :)

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Ethomassen :)

Kjempeflott snø engel, J1 :) Holder en knapp på V1 her :thumbup: Likte veldig godt de varme, lune fargene.

Takker J2- hørte på deg, så her er det. :) Fulgte ikke den egentlige tanken bak - ble til noe annet :) Endret av Jentungen 1
Lenke til kommentar

Hei Jentungen. Ser at du har endret beskrivelsen og versjon 2 fra det opprinnelige. Synes din nye versjon 2 står godt til den beskrivelsen/ambivalensen du ga uttrykk for først. Versjon 1 er en god representant for en mer tradisjonell adventsstemning:)

Takker Fredped for utfyllende kommentar. :) Interessant det du sier. Første beskrivelse var den opprinnelig tanken bak bildet - og er faktisk noe jeg bryr meg om personlig. Tenkte det ikke helt passet her. Fikk meg til å tenke litt du. Er enig i at V2 kan passe til den første tanken, og la den nok ut for at den var mest tro mot opprinnelige tanken. Trenger jo ikke alltid være "snill" pike - legger ut teksten om igjen - det som er det ekte :)

Mener jeg oppfattet at du hadde en litt dyp tanke bak tema når jeg leste om valget ditt litt tidligere i desember :)

Endret av Jentungen 1
Lenke til kommentar

Hei igjen Jentungen.Advent kan jo være så mangt - som du selv sier. Jeg var i utlandet og fikk aldri lagt inn mitt bidrag på selve dagen, men la ut en skisse til hvordan jeg så det for meg her: http://www.akam.no/bildekritikk/bilde/gull-myrra-rokelse-og-sportsutstyr/1107791/ Fortsatt god adventstid:)

Ja, det var en treffende bilde du har, beskriver det hele godt! :)God advendt til deg også :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...