Laila - Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Engel i snøen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Ble fine adventsfarger av dette! Hører P4 Julekanalen på radio, og koser meg med bildene.... Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Ble fine adventsfarger av dette! Hører P4 Julekanalen på radio, og koser meg med bildene.... Takker Smort1 Er på oppdagelsesferd i LR4 - mange reiser man kan ta der Radio er kos - mye fin musikk og en lett tone. Hører veldig mye på radio jeg og Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Vakre adventsfarger Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Kjempeflott snø engel, J1 Holder en knapp på V1 her Likte veldig godt de varme, lune fargene. Endret 9. desember 2012 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Vakre adventsfarger Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Ethomassen Kjempeflott snø engel, J1 Holder en knapp på V1 her Likte veldig godt de varme, lune fargene. Takker J2- hørte på deg, så her er det. Fulgte ikke den egentlige tanken bak - ble til noe annet Endret 10. desember 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Likte fargene her..litt røft,men alikevel det som gjør bildet i mine øyne;) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 10. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2012 Likte fargene her..litt røft,men alikevel det som gjør bildet i mine øyne;) Lenke til kommentar
fredped Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Hei Jentungen. Ser at du har endret beskrivelsen og versjon 2 fra det opprinnelige. Synes din nye versjon 2 står godt til den beskrivelsen/ambivalensen du ga uttrykk for først. Versjon 1 er en god representant for en mer tradisjonell adventsstemning:) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 10. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Hei Jentungen. Ser at du har endret beskrivelsen og versjon 2 fra det opprinnelige. Synes din nye versjon 2 står godt til den beskrivelsen/ambivalensen du ga uttrykk for først. Versjon 1 er en god representant for en mer tradisjonell adventsstemning:) Takker Fredped for utfyllende kommentar. Interessant det du sier. Første beskrivelse var den opprinnelig tanken bak bildet - og er faktisk noe jeg bryr meg om personlig. Tenkte det ikke helt passet her. Fikk meg til å tenke litt du. Er enig i at V2 kan passe til den første tanken, og la den nok ut for at den var mest tro mot opprinnelige tanken. Trenger jo ikke alltid være "snill" pike - legger ut teksten om igjen - det som er det ekte Mener jeg oppfattet at du hadde en litt dyp tanke bak tema når jeg leste om valget ditt litt tidligere i desember Endret 10. desember 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
fredped Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Hei igjen Jentungen. Advent kan jo være så mangt - som du selv sier. Jeg var i utlandet og fikk aldri lagt inn mitt bidrag på selve dagen, men la ut en skisse til hvordan jeg så det for meg her: http://www.akam.no/bildekritikk/bilde/gull-myrra-rokelse-og-sportsutstyr/1107791/ Fortsatt god adventstid:) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 14. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2012 Hei igjen Jentungen.Advent kan jo være så mangt - som du selv sier. Jeg var i utlandet og fikk aldri lagt inn mitt bidrag på selve dagen, men la ut en skisse til hvordan jeg så det for meg her: http://www.akam.no/bildekritikk/bilde/gull-myrra-rokelse-og-sportsutstyr/1107791/ Fortsatt god adventstid:) Ja, det var en treffende bilde du har, beskriver det hele godt! :)God advendt til deg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg