Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Arma2 er ikkje eit strategispel, det har trekk av strategi, men det er små, då må du vere commander, og å få denne stillingen kan vere krevende. det er først og fremst eit skyte spel der du kan spele 3rd person og 1st person. Det er veldig realistisk, og veldig tidskrevjande. Skal du spele effektivt må du lære deg alle knappene, og det er mange, du må bruke heile tastaturet for å spele effektivt. Grafikken er heilt fantastisk, og omfanget at spelet er også fantastisk, ambefaler det på det sterkaste!

Kan gje eit eksempel på frusterende øyenblikk.

Ein eg og ein kompis skulle hoppe i fallskjerm nær ein fientlig base, og kompisen min klarte sjølvsagt å bomme på kordinatane, og havna lagt til helvette fra AO'en, vi endte opp i måtte spasere i 1 time for å komme til målet.

Du har så gått som alt av kjøretøy, ATV, MC, Tanks, LAV, APC, Humvee (granatkaster/LMG), mobile HQ, båt, blackhawk, apache, huey, og div. jetfly. samt at du kan ta kontroll over UAV, både i form av helikopter(minibird, og dronefly).

for å vere ærlig ville eg heller venta til arma3 kjem ut, der har du så mange forbedringar, som animasjonane, grafikken, lys, fysikk, kjøring, samt mykje mykje meir!

Lenke til kommentar

Anbefales hvis du tenker på å spille DayZ modden. Det er vel blant det kuleste du kan spille og sikkert et stykke uti 2013 før standalone kommer. Kun Arma 2 kan bli litt kjedelig siden flesteparten spiller Coop online og der er AI ikke noe bra. Men DayZ ............... 10/10.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...