Snurreleif Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Hvorfor er vi alltid elendig de siste 10 minuttene? Søren og.. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Går det an?????? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Hahaha. Tror ikke mine egne øyne. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Det eg meinte. Kommunikasjon handlar om både å gi og ta, han som skulle ta imot var ikkje med. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Vi slipper inn frustrerende mange mål på slutten i år... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Skjønner faen ikke hvorfor de klarer å slippe inn to. Ett er jo liksom ikke overraskende. Men TO?! Er Caulker som taper duellen før andremålet og. Endret 9. desember 2012 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Huff, jeg liker Caulker, men jeg gleder meg til Kaboul og Vertonghen er tilbake som stoppere. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg liker og Caulker, men det der er ikke bra nok. Taper kampen egenhendig på 3 minutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå