Snurreleif Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Sto ikke keeper ganske langt ute der? Er jo sikkert derfor Dempsey prøvde et skudd, som ble en lobb. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg liker at han har kommet i gang med scoringa. Er kanskje ikke så veldig dominerende ellers, men måla kommer! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Ja han begynner å bli lunken i trøya nå! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Interessant at Spurs fortsatt har to spisser på banen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Ja jeg tror ikke AVB mener å forsvare seg ihjel, men Lennon har vært under par i dag, da skader det ikke å sette inn spillere som har styrke og er sugen å spille. Sigurdsson er jo også på banen , i stedet for f.eks Livermore. Falque kan også spille kant. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Spørs nok om det ikke er en spiss som skal ut nå. Adebayor har jo plutselig spilt bedre (slik jeg ser det - mindre balltap) etter at Everton har begynt å gi mer rom. Så det er vel gjerne Defoe som skal ut. Endret 9. desember 2012 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Sigurdsson unner jeg et mål. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Fy faen jeg digger Verthongen! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Spørs nok om det ikke er en spiss som skal ut nå. Adebayor har jo plutselig (slik jeg ser det - mindre balltap) etter at Everton har begynt å gi mer rom. Så det er vel gjerne Defoe som skal ut. Helt riktig der. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Den hadde fortent ei betre skjebne. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Fy faen jeg digger Verthongen! Da er vi flere! Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Oioioi, nesten for Siggy... Falque inn Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Må komme løp mot første stolpen der! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 IGJEN hører ikke Caulker Lloris, pokker!! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Caulker igjen som ikke stoler på keeper. FAEN! Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Helv..... Pienaar seff Lloris er faktisk borti den ballen, so close Endret 9. desember 2012 av Posemedchips Lenke til kommentar
archanios Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Flott innlegg og veldig bra heading, men kommunikasjonen i forkant er ikkje veldig imponerande frå Spurs. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Fane fane fane fane faen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Flott innlegg og veldig bra heading, men kommunikasjonen i forkant er ikkje veldig imponerande frå Spurs. Kommunikasjonen er jo fantastisk. Hører jo hjemme i stua at Lloris roper at det er hans ball. Hva Caulker driver med derimot... Endret 9. desember 2012 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå