Posemedchips Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Jupp, glad vi kommer oss til pause uten baklengsmål nå. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Som jeg mente før kampen så er uavgjort mot Everton på Goodison Park akseptabelt, ihvertfall når man ser på at Everton har vært farlig nærme. Vi har ballen mest, men pga direkte Everton-spill føles det ikke slik ut. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Sandro er da vitterlig klart på ball. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Der sparker Dempsey i bakken. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Samme forløp som i første? Gikk glipp av 10min av andreomgang. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Bra kamp? Noen grunner til at jeg burde se denne i stedet for Liverpool? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Nja har hatt to hjørnespark og et godt frispark på mål av Vertonghen, ellers mye Everton. Bra kamp? Noen grunner til at jeg burde se denne i stedet for Liverpool? Mye fint spill av Everton iallefall, og gode solo prestajsoner så langt. Hvis ikke er jo spillerduellene alene verdt kampen. Edit: men nå vet jeg ikke hvordan den andre kampen er. Endret 9. desember 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
archanios Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Syns dette har vore ein intensiv og spanande kamp, det eg har sett. Ein del bra spel, mykje duellar og god stemning. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Det er ikke en kjedelig 0-0 kamp for å si det slik. Greit bytte, Lennon har merkelig nok vært anonym. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Ut med en kant og inn med en dm? Her ser det ut til at AVB er fornøyd med ett poeng. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Lennon ut? Huddlestone inn. Javel? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Ut med en kant og inn med en dm? Her ser det ut til at AVB er fornøyd med ett poeng. Ut fra kampbildet ville noe annet vært merkelig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Synes fortsatt det er rart å ta ut en rask kant som spiller mot en back som allerede har gult. Selv om han har vært anonym. Han er jo nede i forsvar hele tida, og han har vært med å avgjøre kamper seint før. Men kanskje han er sliten eller noe og? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 THE DEUCE!!! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Fyfaen... Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Flottings Fin dupp via en forsvars spiller Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Sigurdsson inn nå som kan spille kant. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Flott scoring, men merkelig plassering av Howard der. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Sto ikke keeper ganske langt ute der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå