TheOats Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 I kontrollpanelet til mitt Nvidia kort så kan jeg velge at programmer som en annen aspect ratio enn 16:9 (som er det skjermen min er) ikke skal strekkes. Har AMD grafikkort også denne funksjonen? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Dette fikser faktisk pcskjermen min, og det er en passelig gammel lcd skjerm. Prøvd å skjekke i menyen på skjermen om du kan slå av\på dette? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg spør egentlig for en venn da. Det er en pc som er koblet til en TV å jeg tror ikke den kan gjøre dette. Når man starter spill som Rollercoster Tycoon så får man bare et bitte lite bilde midt på skjermen :/ Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Her du ser du et skjermbilde av hvor du kan velge det du er ute etter. Du går til amd.com, deretter support and drivers. Denne driverpakken inneholder veldig mange justeringer du kan gjøre Endret 9. desember 2012 av TarzanIUnderbuksa2 Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 For meg ser det bare ut til å være der hvor man velger oppløsning for pc'n. Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg viste deg bare ett eksempel:) Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Okay. Men er det noen innstillinger for det jeg laget tråden for der? (Som i bildet jeg postet i første post?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå