Gimlisonofgloin Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Jeg får ikke skrudd av windows xp, og jeg når jeg trykker på start/shutdown skjer det ingenting. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
Azton Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Hadde samme problem jeg også en gang, og da var det faktisk winamp så måtte sluttes helt av. Merkelige greier. Men kanskje du har noen prosesser som ikke er skikkelig avsluttet. Det kan jo som sagt skape problemer. - Azton Lenke til kommentar
KvN Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 1. Prøv å restarte PC (sikkert gjort det allerede, må bare nevnes) 2. Sjekk instillinger, i control-panel osv. 3. Siste utvei, formatering, hvil sikkert hjelpe liksom. Men ikke det man ønsker til alle tider :-? . Lykke Til ! Lenke til kommentar
KvN Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Hadde samme problem jeg også en gang, og da var det faktisk winamp så måtte sluttes helt av. Merkelige greier. Men kanskje du har noen prosesser som ikke er skikkelig avsluttet. Det kan jo som sagt skape problemer. - Azton Ja, godt poeng der ja! Lenke til kommentar
El-Marty Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Det er en prosess som nekter maskinen å avslutte. Det er enkelt å finne ut av, drep en prosess, deretter avslutt. Skjer det ingenting, drep en til, og avslutt, så får du svaret etterhvert. Hvis du er litt kjent i task manager, tar det ikke lang tid. Begynn med de prosessene som hører til programmene som ligger i system tray. martin Lenke til kommentar
svaamaas Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Er det ikkje kjekt aa ha pc'en paa da. Det tar jo eit minutt aa starte pc'en, paa den tida kan du jo ha drept mange monster paa doom. TURN OFF THE PC AND DIE ! [/code] Lenke til kommentar
El-Marty Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 VELDIG enig i det utsagnet, men det er ikke altid at maskinen / operativsystemet takler hot swap av ide disker uten å fryse. martin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå