Tandamram Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Både Newzbin og NZBmatrix er nå stengt. Usenet-brukerne begynner å gå tom for gode alternativer. Midlertidig setback eller må nedlasterne venne seg til en ny hverdag? Lenke til kommentar
€tt@n Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Frykter det verste, men håper det beste. Hvis noen har invites til noen gode indekser så mottas det med STOR takk Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Så og si alle private indexer har stengt registreringen og deaktivert invite-systemene sine, så det er vel bare å belage seg på at dette er ganske permanent. Lenke til kommentar
€tt@n Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Ja jeg vet.. Heldigvis har jeg en .su VIP konto som jeg blir nødt til å belage meg på å bruke fremover. Noen som vet om noen gode private torrent sider som tvt etc. men som ikke bare har serier? Veldig interessert i å bytte en invite for .su (når de åpner for det igjen) mot en invite til god torrentside. Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Fryktelig trist. Post gjerne alternativer. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 «Alle» på Reddit snakker om å gå over til egenhostede løsninger som Newznab+, som visstnok skal fungere utmerket. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Er jo ikke problem. Er bare å bruke søk funksjonen så finner du forsatt alt du trenger. Har egentlig lite behov for en index website. Faktisk synes jeg det er bedre uten, på den måten "ser" ikke filmbransjen hva som er tilgjenglig like lett. Alt det nye blir jo forsatt opplastet til usenet. Endret 17. desember 2012 av AvidGamer Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Utfordringen med binsearch og supersearch er mangelen på info før nedlastning. Dessuten var det bra og kunne søke på norske dvd-r, men vi får støtte hollywood heller. Lenke til kommentar
j0achim Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) Newznab+ er helt klart svaret og mtp at den kan også brukes i kombinasjon med SABnzbd http://nzb.su/ for noen sider som kjører på dette systemet noen kan man faktisk kan registrere på. Endret 21. desember 2012 av j0achim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå