comadore Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Lurer på noe: Skal mest sannsynlig kjøpe ferdig pc hos komplett. Men er hjemme i Bergen fra 14.des-ca 7.januar.. Og spørsmålet er jo da om jeg vil få den tilsendt til Bergen, eller om jeg bare skal vente og få den tilsendt til Sogndal! Spørsmålet da er, noen som vet om noen gode fraktemetoder fra Bergen-Sogndal? Hvor jeg slipper at pc/skjerm blir ødelagt? Selv tar jeg bussen.. Og ser ikke for meg at det er trygt å legge pcen(godt innpakket) i bussens pakkelommer.... Hvordan er posten sine tjenester? F.eks express over natten(50 000kr i forsikring.. koster noe sånt som 500-600kr) pakke:120x60x60(bør jo være nok for kabinett ihvertfall)http://www.posten.no...ant#produktinfo Eller er det noen andre som har forslag? Har jo helst lyst å få pcen nå i julen så kan jeg game, men risikerer jeg å "ødelegge" pcen fra Bergen-Sogndal.. Så må jeg jo bare vente! Ps: får "støtsikker pc eske" fra Komplett når man kjøper ferdig pc.. Vet ikke hva dette er, noen clue? - Midtun Endret 9. desember 2012 av midtun Lenke til kommentar
Kalaz Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Med at du skal bestille fra Komplett kan du jo like greit høre her på veggen på facebook: https://www.facebook...plettno?fref=ts Så er det alltids noen med kloke svar også itlegg Komplett.no. Vurder det! Sånn itilegg til og spør her! Bare som et kjekt tips! Det du gjør er og skrive innlegg direkte til Komplett som du ser øverst på sia og ikke skriv i anbefalinger. Bare sånn at du ikke havner feil! Endret 9. desember 2012 av HenPower7 Lenke til kommentar
comadore Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Med at du skal bestille fra Komplett kan du jo like greit høre her på veggen på facebook: https://www.facebook...plettno?fref=ts Så er det alltids noen med kloke svar også itlegg Komplett.no. Vurder det! Sånn itilegg til og spør her! Bare som et kjekt tips! Det du gjør er og skrive innlegg direkte til Komplett som du ser øverst på sia og ikke skriv i anbefalinger. Bare sånn at du ikke havner feil! Ja, god ide. Problemet er at jeg holder på å slette facebook kontoen. Haha! Men skal høre om damen kan sende et spørsmål! Lenke til kommentar
Araho Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Du kan jo alltids pakke ned igjen PC-en i den eska du får fra Komplett? Den skal være rimelig bra, synes jeg å huske. Selvsagt, det er et pes å skulle drasse på til og fra bussen, men definitivt et alternativ Lenke til kommentar
Knopflerius Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Sist gong eg reiste frå Sogndal til Voss med buss så tok eg ein buss som er utenfor "rushtid" det var få folk på bussen og eg fekk med meg pcen inn på bussen slik at eg var sikker på at den ikkje vart ødelagt. Det er ein moglegheit i alle fall:) Lenke til kommentar
magb Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Tror ikke det er noe problem å ta med seg pc'n på bussen. Endret 9. desember 2012 av magb Lenke til kommentar
comadore Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Problemet er ikke å ta den med på bussen.. Problemet er jo det "samlede" jeg har med.. Har jo med meg masse ekstra etter jul... Inni buss: mat,bærbar Buss pakkiing: stor sekk/bag ... Er også begrenset hva man kan ha med seg vettu.. Pcen skal IKKE ligge under i så fall! Men får sjekke litt mer! Keen på å ha den hjemme i julen også Så ja:P Får evt håpe på at det komplett sender den i.. Kan holde når jeg sender med posten også! Dette burde vel gå ok? Så får jeg bare ta skjermen med på bussen eller noe sånt!/sende opp sammen! Noen som vet hvordan pcen kommer fra komplett? Bør vel gå fint tenker jeg?... Endret 9. desember 2012 av midtun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå