Tom&Jerry Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 (endret) Ålesund en drittby? Okay, den var ny. Men tror nokk de mener at Ålesund er KJEDELIG og da kan jeg ta dem på ordet. . Hvis jeg kunne likevel velget, er høgskolen i Bergen mye mer attraktivt for ingeniører. Har jeg hørt.. Tar selv forkurset for å komme meg inn på automasjon her i åleby. Hva er det som er så kjedelig da? Jeg bor her og etter hva jeg kan se så er studentmiljøet på topp. De har masse aktiviteter og et kulturliv som det umulig går ann å kjede seg av. Fadderuken er jo bare noe av det en får være med på - om du velger skole ut i fra sosiale aktiviteter mener jeg. En får akkurat så mye morro som en lager selv. - Bra og fungerende studentskipnad. - Internasjonalt miljø. - Sterk tilkytting til næringslivet (tenker da spesielt på maritime linjer) - Fine damer! (Vil si Ålesund ligger på over landsgjenomsnittet på den ) - Flere festivaler når skolene begynner (jugendfest for å nevne en stor en) - Nok utesteder til at du ikke går lei det ene som mange studiebygder skilter med. - Et lag som spiller i tippeligaen med fantastisk ramme rundt kampene. - Et fjell- og naturområde mange misunner oss. Både på vinter- og sommerstid. - Teater, kino, atlanterhavspark ++ ...listen kan gå i det uendelige. Så hva er det du ønsker deg? Kom igjen gutter... Endret 18. mai 2013 av Mantoius 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå