Cocunnutttas121 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Hvorfor blir ikke siste offisielle betadriver brukt? 12.10 driveren er da ikke blant de beste på nyere spill. De har en side som forklarer dette http://www.hardware.no/artikler/bruk_av_skjermkort-drivere/79349 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 De har en side som forklarer dette http://www.hardware....t-drivere/79349 Den forklarer ikke hvorfor de ikke brukte siste driver... 1 Lenke til kommentar
bystØL Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Skulle ikke dere teste " Asus Gtx 680 OC/TOP" kortet da? Venter forsatt på den testen.... enig i at det da er på tide å teste et super-gtx680 kort også ja! og asus gtx680 top er vel blandt dei:) Lenke til kommentar
777fan Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Tabellen på side 1 stemmer ikke helt. Et standard HD 7970 GE har en kjernefrekvens på 1000 MHz og en boostfrekvens på 1050 MHz. Dere har feilaktig oppgittt 1000 MHz på begge frekvensene. I tillegg kjører minnefrekvensen på 1500 MHz (6000 MHz GDDR5), ikke 5500 MHz som dere nevner. Lenke til kommentar
Den åttende profet Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Er dette kortet raskere, billigere og mer stillegående enn Asus 7970 DCUII Top? (muligens ikke billigere i den forstand, men DCUII Top-kortet er omtrent ikke på lager, og ikke til en gunstig pris) Endret 9. desember 2012 av Den åttende profet Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Virkelig godt jobbet av Asus. Lansering i andre kvartal betyr fire måneder.Pluss litt tid før noen kort med gode kjølere, og gjerne et halvår før de virkelig rå kortene... Jeg kjøpte ett 7970 idet de kom ut, og kjøpte nettop ett til. Er ett knippe folk som foretrekker standarkjøleren (tenk vannkjøling) Lenke til kommentar
PHCTF Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Har selv GTX 580 DirectCU II, som også er på hele 3 ekspansjonsspor og virker(og kanskje er?) større enn ROG-versjonen. Anbefales på det sterkeste å kjøpe såpass store kort hvis du er nøysom med støy, selv om du kanskje synes det er overkill. Kjører konstant 950 Mhz overklokk og selv på maks belastning i 18 timer i strekk stiger det ikke over 75 grader med viftene på 20%. I starten måtte jeg sjekke temperaturen på kortet konstant da det virket som om viftene ikke spant i det hele tatt, men det gjorde de. På 100% låter det selvsagt som om et Boing 747, men klarte ikke å få det over 45 grader på 1022 Mhz. Har riktignok en 200mm vifte i sidedøren som blåser luft rett på det også. På det punktet ville ikke kortet klokke videre med mine gjennomsnittlige overklokkingskunnskaper. Gikk litt offtopic, men poenget var at selv om kortet er så enormt er det virkelig verdt det, enten du skal overklokke eller vil ha et veldig stille kort selv på maks belastning. Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) rått kort...men for å være tri slot så burde det kunne klokkes mer...mtp at ikke alle kan kjøre 2 tri slot kort i CF...spess når dual slot kjøleren til asus er mer en bra nok.. Endret 9. desember 2012 av Blazer Lenke til kommentar
Bakken91 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Må si jeg gleder meg meget til å oppgradere fra mitt lusne 5870 Endret 19. desember 2012 av Bakken91 2 Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) rått kort...men for å være tri slot så burde det kunne klokkes mer...mtp at ikke alle kan kjøre 2 tri slot kort i CF...spess når dual slot kjøleren til asus er mer en bra nok.. Burde kunnes klokkes mer? Hvor i denne testen klokker man kortet, de har da aldri dratt i OC slideren i sine tester av GPU... Dette pluss driverkrøllet hw.n0 alltid roter seg opp i, gjør testen ganske urelevant, man må skjekke andres tester for å rette opp inntrykket man får her... På plussiden er jo støytestingen, men skjerpings på det overnevnte.. Endret 9. desember 2012 av Ourasi 1 Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Når hele HD 7xxx serien, med unntak av 7970 GHz må ta til takke med 12.2 driveren, blir det håpløst. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Gleder meg til jeg får satt denne inn i riggen idag! Success! Kortet er satt i riggen, går som ei kule, og er stillegående... (helt til man trykker på den røde knappen... Ikke testet skikkelig enda, har ikke fått installert OS... Lenke til kommentar
Den åttende profet Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Meld gjerne fra om støynivået under belastning.. jeg skal ha det mest stillegående 7970-kortet som er å oppdrive, og som finnes på lager. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Svært imponerende temperaturer. Betyr dette at kortet kan klokkes en del uten problemer (innenfor rimlighetens grenser naturligvis)? Ikke så gale pris heller. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 20% OC ser ut till att vara enkel affär när man läser andra tester. Med lite våld och vaselin tror jag säkert 30% går fint också. Lenke til kommentar
HW2012 Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Hei..Tror dere dette kortet vil passe inn i dette kabinettet? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=761207 mvh Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Hei..Tror dere dette kortet vil passe inn i dette kabinettet? http://www.komplett....aspx?sku=761207 mvh selvfølgelig Lenke til kommentar
HW2012 Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 selvfølgelig Takker:) Lenke til kommentar
masterboy Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Hvordan er det med Linux drivere til AMD fortiden? Skal ha dualboot Win/Ubuntu på den nye maskinen. Mitt nåværende GF 7900GTX trenger avløsing! Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Meld gjerne fra om støynivået under belastning.. jeg skal ha det mest stillegående 7970-kortet som er å oppdrive, og som finnes på lager. Da går du for vannkjøling, så får du både stillegående OG kan OC uten at den bråker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå