Kaeso Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg bare lurer; finnes det noen norske vanilla minecraftserverer som ikke har så mye protection? Hvorfor er det umulig at flere mennesker samles på en server uten at man må ha mange verktøy for å beskytte tingene sine? Jeg har spilt litt på noen vanilla servere uten særlige regler. Halve morroa der var å få tak i iron armor, diamanter og enchante våpen og armor, for så å måtte bygge en base et stykke unna slik at man ikke ble griefet. Norske servere (eller de fleste servere for den saks skyld) er som oftest slik at man har en stor spawnby (som sikkert de som har bygd er svært stolte av) og så har man områder utenfor som ser helt forferdelige ut på grunn av griefing. Alle har protection på kistene sine, og PVP er som regel ikke lov. Hvor er morroa? Bare litt frustrasjon for meg. Norge fortjener en ryddig server, uten for mange regler, hvor man må være slu for å overleve, og at man alltid har en overhengene fare for å miste det man har laget..... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Du sa det selv. Alt som ikke er beskyttet blir bare ødelagt med en gang. Det er ikke morsomt i lengden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå