dimiles Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Jeg har hørt at man får mye mindre utbytte av treningen hvis man drikker litt i helgene i tillegg? Er dette sant? I såfall vil jeg lure på hvor mye utbytte man mister. Skal begynne med styrketrening, og vil helst ikke slutte med lørdagspilsen :wink: har du noen bra øvelser for styrketrening kan du gjerne dele de :-) DiMiles :-) Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Aner ikke noe om alkohol greia påvirker treninga; men det du bør gjøre er å dra på nærmeste respektable treningsstudio og spørre d00den/kjerringa i kassa om ett treningsopplegg som er tilpassa antall ganger du kommer dit i uka. Hvis du trener f.eks 2 ganger i uka; så tar du alle musklene begge dagene; hvis du trener 3 dager eller mer, tar du forskjellige muskelgrupper per gang. Hvis du begynner å trene hardt nuh så er vaskebrettet klart til våren Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Hvis du begynner å trene hardt nuh så er vaskebrettet klart til våren Det er lettere og gå med T-skjorte :smile: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Det er lettere og gå med T-skjorte :smile: kloke ord Lenke til kommentar
onkel Punjab Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Jeg er overbevist om at damer liker ølmager bedre enn vaskebrett og ingen kan overbevise meg om det motsatte! Trening er drit - Øl er bra! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 ...og vil helst ikke slutte med lørdagspilsen :wink: Du er gal mann! Ikke dropp lørdagspilsen, dette er jo det mest sosiale som finnes ... Ikke minst så smaker øl'n så sinnsykt godt ! Men hva er det som skjer med dagens samfunn a :o Datanerder som tenker på kroppen sin ?? Dette er no' nytt no.... Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 ...og vil helst ikke slutte med lørdagspilsen Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 ...og vil helst ikke slutte med lørdagspilsen :wink: Jeg er blind! wooooo! (No harm intended in mis-quoting ) Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Hvis du skal trene for å bli med i konkurranser (sånn som Arnold) så bør du kutte ut pilsen. Hvis du derimot skal trene for å bli raskere i touch eller bedre i CS så gjør det ikke så mye med en pils eller to i uka. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 12. september 2003 Forfatter Del Skrevet 12. september 2003 Er nok ikke det som er meningen. LOL @ Wabby btw:) Men nå stikker jeg. Snakkes. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Jeg har hørt at man får mye mindre utbytte av treningen hvis man drikker litt i helgene i tillegg? Er dette sant? I såfall vil jeg lure på hvor mye utbytte man mister. Har vel en tendens til å gi litt mer ****** i hva en hiver i seg av mat når man drikker pluss dagen/dagene etter. Og det kan skade treningen en del (i tillegg til alkoholen selvsagt) Slutter man å drikke og trener særiøst 3-4 ganger i uka samtidig som man spiser sunt vil man få musklene fortere samtidig som fett prosenten holder seg nede.. men tilbake til virkeligheten; ha en fin lørdagskveld alle sammen :-) Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 men tilbake til virkeligheten; http://www.ringnes.no/archive/images//01/0...01/glass040.jpg Lol Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Jeg har hørt at man får mye mindre utbytte av treningen hvis man drikker litt i helgene i tillegg? Er dette sant? I såfall vil jeg lure på hvor mye utbytte man mister. Skal begynne med styrketrening, og vil helst ikke slutte med lørdagspilsen :wink: har du noen bra øvelser for styrketrening kan du gjerne dele de :-) DiMiles :-) Jeg koser meg en en pils en gang i blandt, og trener styrke. Har et program jeg synes funker bra. Les gjerne litt rundt, eller spør om noen med utdanning kan sette opp et program til deg. Mitt program: Mandag: Jobb Tirsdag: Benkpress, Skrå hantelpress, pec flies, sidehev, fronthev, skulderpress, tricep extension, hantelkickback, (noe mage) Onsdag: Jobb Torsdag: Dype knebøy, leg extension, leg curl, calf press, mage, korsrygg. Fredag: Chins, nedtrekk foran, stangroing (konge øvelse), smalt nedtrekk, bicepcurl med hantler, hammercurl med hantler (evt over skråbenk) Lørdag: Pils =) Søndag: Fri og fordragelighet. Dette funker fint for meg, hvertfall! bfisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå