markanesa Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Hei! Jeg har lyst til å ta styringen i sengen (for engangs skyld) men er ikke helt trygg på hvordan, vil så gjerne gjøre en god jobb så jeg håper noen kan svare på følgende spørsmål: Hvordan er det best at en jente begynner, altså f.eks. når hun skal bevege seg nedentil på en mann? Er det best at hun går rett på sak og begynner å suge ham, eller er det bedre at hun teaser litt ved å f.eks kysse/slikke/beføle seg nedover overkroppen hans først?? I såfall kan noen please forklare meg i detalj hvordan et "perfekt forspill" for dem ville vært hvis damen skulle ta initiativet til sex?? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Det finnes ikke et universelt "perfekt forspill". Folk er forskjellig. Hvis du er usikker på hva typen liker så sprø. Han vil mer enn gjerne vise deg! Lenke til kommentar
markanesa Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Ja, folk er forskjellig, men er det mulig å gi noen generelle tips....da jeg vil 'overraske' sexpartneren min litt vil jeg helst ikke spørre han i forkant hvis du skjønner....? Lenke til kommentar
markanesa Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Det finnes ikke et universelt "perfekt forspill". Folk er forskjellig. Hvis du er usikker på hva typen liker så sprø. Han vil mer enn gjerne vise deg! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg ser jo at du leser at du er usikker, men er det noe du har veldig lyst å gjøre selv? Gjør det. Anonym poster: 6ae3d880aa642b9ad2bf7fea2936e5ed Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Det at du har den innstillingen du har nå er mye av jobben, egentlig. Det vil han sette enormt stor pris på. Jeg er nok ikke den eneste gutten som er lei av initiativløse jenter. Bare prøv deg frem, ikke tenk så utrolig mye over hva han hadde likt best, gjør ting DU har lyst å gjøre, og så finner du fort ut etter hvert hva han liker kun basert på hvordan han reagerer. Kanskje han til med bare sier rett ut hva han vil du skal gjøre. Det som er magisk med at en jente viser dominans og handlingskraft er at gutten føler at han problemfritt kan komme med instrukser/oppfordringer, istedenfor at han på en småklein måte må spørre pent/hinte om det. Men helt spesifikt: som du nevner er det sikkert ikke så dumt å jobbe seg nedover mot skrittet hans om du planlegger å gi han oralsex, istedenfor å bare "hoppe" ned dit og lande med han inni deg. Greit med et pittelite forvarsel. 1 Lenke til kommentar
markanesa Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Det at du har den innstillingen du har nå er mye av jobben, egentlig. Det vil han sette enormt stor pris på. Jeg er nok ikke den eneste gutten som er lei av initiativløse jenter. Bare prøv deg frem, ikke tenk så utrolig mye over hva han hadde likt best, gjør ting DU har lyst å gjøre, og så finner du fort ut etter hvert hva han liker kun basert på hvordan han reagerer. Kanskje han til med bare sier rett ut hva han vil du skal gjøre. Det som er magisk med at en jente viser dominans og handlingskraft er at gutten føler at han problemfritt kan komme med instrukser/oppfordringer, istedenfor at han på en småklein måte må spørre pent/hinte om det. Men helt spesifikt: som du nevner er det sikkert ikke så dumt å jobbe seg nedover mot skrittet hans om du planlegger å gi han oralsex, istedenfor å bare "hoppe" ned dit og lande med han inni deg. Greit med et pittelite forvarsel. Hmmm har ikke tenkt på det på denne måten før.... kanskje jeg må slutte å være så teknisk og overanalysere hva han liker/ikke liker.... men uansett har du/dere noen spesifike tips som jeg kan ha i bakhodet sånn i tilfelle jeg bare ikke vet hvor/hvordan jeg skal begynne? og noe som ville vært utrolig sexy at en kvinne gjorde på en mann? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Poenget er at det ikke fins noen fasit. Den eneste du i så fall kan stille disse spørsmålene er personen det gjelder. Så bare prøv deg frem, det er øvelse gjør mester-prinsippet som gjelder. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Om du klarer å legge merke til hvordan kroppen hans reagerer om han liker det eller ikke, så er du kommet langt. Du kan lytte til pusten hans, følge pulsen for eks. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Hmmm har ikke tenkt på det på denne måten før.... kanskje jeg må slutte å være så teknisk og overanalysere hva han liker/ikke liker.... men uansett har du/dere noen spesifike tips som jeg kan ha i bakhodet sånn i tilfelle jeg bare ikke vet hvor/hvordan jeg skal begynne? og noe som ville vært utrolig sexy at en kvinne gjorde på en mann? Først og fremst: ja, ikke overanalysér på forhånd. Prøv deg fram og lytt til signalene han sender. Spør hvis du er usikker på om det stille skriket hans er av lyst eller smerte. Når det gjelder tips: det aller viktigste er at du koser deg og at det synes på deg. Ingenting er mer turnoff enn ei jente som gjør noe halvhjertet fordi hun tror at typen liker det. Selv responderer jeg meget positivt hvis kona med et lurt smil om munnen "kaster seg over" meg og gjør det klart med kroppsspråk at det er hun som har styringen i kveld. Videre, menn er visuelle dyr. Bruk kroppen din som redskap for å kåte ham opp, ikke bare fysisk med gnikking og gnuing, men også visuelt sett. Hvis du skal suge ham, kan du jo sette deg skrevs over brystkassen hans og suge ham "ovenfra", så kan du samtidig vifte med godsakene dine rett i ansiktet hans. Hvem vet, plutselig så vil han smake? En annen ting som jeg personlig synes er utrolig deilig er hvis man ikke blir ferdig med en gang. Klar ferdig ferdig er ikke spesielt morsomt. Ta det sakte, kåt ham opp over lang tid. Begynner han å nærme seg utløsning kan du trygt bremse litt eller gjøre noe annet. Ta tilbake styringen dersom han prøver seg - det vil han nok gjøre. Og til slutt - du kjenner typen din best. Noen mannfolk noier fullstendig hvis ikke de har den hele og fulle kontrollen i senga alltid. Med slike fungerer det dårlig å skulle ta styringen på den måten jeg snakker om. Det finner du ut av. Lykke til, og oppdater gjerne i tråden hvordan det gikk. Anonym poster: cd6674edc3b6337355b624e71e6f17dc Lenke til kommentar
markanesa Skrevet 13. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2012 Først og fremst: ja, ikke overanalysér på forhånd. Prøv deg fram og lytt til signalene han sender. Spør hvis du er usikker på om det stille skriket hans er av lyst eller smerte. Når det gjelder tips: det aller viktigste er at du koser deg og at det synes på deg. Ingenting er mer turnoff enn ei jente som gjør noe halvhjertet fordi hun tror at typen liker det. Selv responderer jeg meget positivt hvis kona med et lurt smil om munnen "kaster seg over" meg og gjør det klart med kroppsspråk at det er hun som har styringen i kveld. Videre, menn er visuelle dyr. Bruk kroppen din som redskap for å kåte ham opp, ikke bare fysisk med gnikking og gnuing, men også visuelt sett. Hvis du skal suge ham, kan du jo sette deg skrevs over brystkassen hans og suge ham "ovenfra", så kan du samtidig vifte med godsakene dine rett i ansiktet hans. Hvem vet, plutselig så vil han smake? En annen ting som jeg personlig synes er utrolig deilig er hvis man ikke blir ferdig med en gang. Klar ferdig ferdig er ikke spesielt morsomt. Ta det sakte, kåt ham opp over lang tid. Begynner han å nærme seg utløsning kan du trygt bremse litt eller gjøre noe annet. Ta tilbake styringen dersom han prøver seg - det vil han nok gjøre. Og til slutt - du kjenner typen din best. Noen mannfolk noier fullstendig hvis ikke de har den hele og fulle kontrollen i senga alltid. Med slike fungerer det dårlig å skulle ta styringen på den måten jeg snakker om. Det finner du ut av. Lykke til, og oppdater gjerne i tråden hvordan det gikk. Anonym poster: cd6674edc3b6337355b624e71e6f17dc Takk for dette lange og utfyllende svaret! Vel nå gleder i hvertfall jeg meg! Håper det går bra.... skal oppdatere med hvordan det gikk hehe... kan vel ikke gå så alt for gale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg