k.a.h Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Bare et lite spørsmål, hva er hensikten med og lagre som mal , som er en mulighet i prosjekt menyen Lenke til kommentar
adonis Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Det er ikke alle som har bruk for denne funksjonen, men selv bruker jeg den til følgende: Jeg har merket meg at det er et par ting jeg pleier å gjøre hver gang jeg starter et prosjekt. F.eks. gi navn til de ulike videosporene (Hoved, kontentumlyd, FX etc.). Noen ganger legger jeg også Color Bar og et stykke med sort i starten av tidslinjen. Dette gidder jeg selvfølgelig ikke gjøre hver gang. :wink: Jeg bygger da opp et prosjekt som er slik jeg vil ha det (altså disse første skrittene) og lagerer som mal. Neste gang jeg starter på et nytt prosjekt, velger jeg å ta utgangspunkt i denne malen - og VOILA: jeg slipper å navngi og importere ting som fargeplansje og logo for hver gang! Vet at en del andre bruker dette hvis de vanligvis starter opp med en bestemt vignette e.l. /Øystein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå