Sa-El89 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Hey folks! Jeg så en film for en god stund tilbake, og vil gjerne se den igjen, men nå husker jeg ikke tittelen på filmen, og håper noen her kanskje har sett den og vet hva den heter.. Det er om en ung kvinne som er akkurat ferdig på universitet, deretter blir hun kjent med en ung mann og blir forelsket. Kvinnen har en sykdom, husker ikke helt hva den heter. Mannen utgir seg for å være noe han ikke er. Han skal prøve å ødelegge livet hennes ved å f.eks bytte farge på bryllupsklærne, noe som får henne til å tro at hun er psykisk syk. Hun prøver å fortelle familien, men ingen tror på henne. (Kvinnen er brunette), og videre prøver han å drepe henne, noe han ikke lykkes i. Til slutt får vi vite at søsteren hennes står bak alt. Søsteren er blondine. Tror filmen begynner på the following letters: In, og kom ut 2009, men ekke sikker :/ Håper noe av dere har sett den, og kan virkelig hjelpe meg.! Lenke til kommentar
Sa-El89 Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Btw: Jeg visste ikke hvor jeg kunne poste dette-., så da ble det her da.. : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå