bjorni99 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Hei! Jeg ser det er tilbud på disse joggeskoene på cdon idag: http://cdon.no/sko/nike-lunarglide-3-shield-p22313975 Men jeg lurer på om de er noe gode? Og går det ann å prøve dem, og levere dem tilbake hvis man ikke var fornøyd? Lenke til kommentar
JAYZ Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Det er joggesko, løpesko. Veldig lette og du får dem til en fin pris der. Du kan alltid angre, (angrerett) - hvilket betyr at du kan sende dem tilbake dersom du angrer. Vanligvis 14 dager. Endret 8. desember 2012 av JAYZ Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Ja, det er joggesko. Om de passer deg og foten din egner de seg for mengdetrening og/eller lengre løp. Selv har jeg en mer egnet modell som jeg bruker til trening/konkurranse; Adidas Adizero Adios 2. Dette kommer veldig an på din fot og din teknikk, men for min del er Adios 2 det beste jeg har prøvd...uansett prisklasse. Endret 8. desember 2012 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå