Lykke-lita Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Hei! Er det noen der ute som vet hvor man kan finne tidligere opptasgrenser på toårige masterprogrammer? (120 studiepoeng etter bachelor) Hehe, ser det ble litt feil i tittelen. Toåring faktisk.. Skulle stå toårig! Endret 9. desember 2012 av Lykke-lita Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Slike opptak gjøres lokalt, så det er naturlig at universitetet/høgskolen legger det ut på egne nettsider. Siden du ikke nevner en spesifikk institusjon, så er det vanskelig å si noe mer konkret. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Ja, det vet jeg. Fant tall fra 2011 på NTNU sine hjemme sider nå. Men noen som kan hjelpe meg med UMB? Der har jeg ikke klart å finne noe.. Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Det står jo ganske tydelig inne på hvert enkelt masteremne, så det kan jo ikke tyde på at du har lett veldig godt inne på siden? http://www.umb.no/studietilbud/artikkel/masterprogrammer-ved-umb Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 10. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2012 Det står vel bare at man minst må ha C i snitt for å være klassifisert som søker. Jeg har ikke funnet noe tall på f.eks. fjorårets inntakskrav. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå