Gå til innhold

Bra Skole og Gaminglaptop?

Anbefalte innlegg

leter etter en pc som er god til gaming og skole. Altså at den ikke tar for mye plass i sekken osv..

Jeg har sett på flere og fant en ganske decent:

http://www.multicom....t-p/c/p10620636

Lurer på om noen har erfaring med maskinene til Multicom og om kabinettet kjøler nok.. Er klar over at den selges uten os og kjøper det med hvis jeg tar den. Skal ikke bestille før om en god stund.. :p

Endret av cheeze
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Innmaten er veldig bra, veldig smart at du har valgt matt skjerm, ellers blir den ganske ubrukelig i klasserom. Numpad er også noe du vil sette pris på hvis du skriver en del, eller jobber med regneark.

Byggekvaliteten til Multicoms maskiner er absolutt over middels, og stort sett ganske bra. Under spilling vil viftene virkelig slå inn, og fordelen med maskiner i plast er at selve kabinettet blir ikke en diger glodhet "kjøleribbe"(slik som maskiner i aluminium). Heldigivs har maskinen optimus til å slå av skjermkortet ved behov, og de er ganske stille og kjølige ved lett bruk. En plastkonstruksjon absorberer også bedre støt ved fall.

Til prisen er dette svært bra for bærbar å være.

Men vær oppmerksom på at dette ikke er i nærheten av en god stasjonær PC i ytelse ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte den Multicomen for å bruke den på skolen og til gaming. Hadde den vel i 2 dager før jeg sendte den tilbake. Hjelper kanskje ikke på at jeg har hatt en Macbook Pro de siste 4-5 årene, men maken til dårlig finish på en laptop har jeg nok aldri sett.

Du kan vel egentlig bare drite i å bruke touchpadden, så ha alltid med deg en mus.

Jeg kjøpte en Asus N56VZ, kjempe fornøyd og angrer ikke ett sekund. Lett verdt de ekstra pengene den koster, og så kraftigere er ikke W350en heller.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg kjøpte den Multicomen for å bruke den på skolen og til gaming. Hadde den vel i 2 dager før jeg sendte den tilbake. Hjelper kanskje ikke på at jeg har hatt en Macbook Pro de siste 4-5 årene, men maken til dårlig finish på en laptop har jeg nok aldri sett.

Du kan vel egentlig bare drite i å bruke touchpadden, så ha alltid med deg en mus.

Jeg kjøpte en Asus N56VZ, kjempe fornøyd og angrer ikke ett sekund. Lett verdt de ekstra pengene den koster, og så kraftigere er ikke W350en heller.

Vel, ble kanskje litt i tvil nå.. :p Fant denne laptop'n : http://www.netonnet.no/art/data/gaming-og-spill/datamaskiner/toshiba-satellitel850-1ff/174548.5652/ Er ikke like sikker på toshiba sin byggekvalitet men den var jo billigere :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...