Jostein K. Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Om du skal ha en quiltakke vil jeg anbefale Barbour Heritage Liddesdale. Eventuelt kan du ta en kikk på de andre quiltakkene fra Barbour. Polo Ralph Lauren sin quiltjakke er også veldig fin, men den sprenger nok budsjettet med mindre du leter litt rundt på eBay. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Fineste quiltjakken jeg har prøvd er fra Boggi Milano og koster 800 kr. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Tweed? 100 % ull Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Fineste quiltjakken jeg har prøvd er fra Boggi Milano og koster 800 kr. Hvor kan jeg få tak i den? Finner ingenting på nett iallefall. Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Jack and Jones har en flott quiltjakke. Ikke spesielt dyr, og du holder varmen i den. Den er fantastisk til vår/høst, og vil alltid være en klassiker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå