t0lling548 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Hei! Jeg er en jente på 21 år og veier 75kg, er 178 cm høy og har en normal kropp. Jeg har aldri trent før, men ønsker nå og starte opp. Mine mål er å få en strammer kropp, fjerne fettet på magen min slik at jeg kan få en fin mage og en sexy rumpe. Jeg kan nesten ingenting innen for trening så ønsker råd og tips om noen kan hjelpe meg hvordan jeg kan komme i gang? Hvilket treningsprogram burde jeg ha innenfor de målene jeg ønsker å oppnå? hvor lenge jeg må trene og hvor mange ganger i uken? Mvh stine Falbach Lenke til kommentar
aomt Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Søk på RYP og følg den. Har du aldri trent før, så passer det ganske bra. Der står det både om kosthold og trening. Om 6 månad - 1 år, kan du begynne å tenke på noe meir avansert og som er rettet mot dine mål. Lykke til Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Målene dine er mer eller mindre oppnåelige kun ved endring av kosthold. Når det er sagt så vil jeg absolutt anbefale terning i tillegg, og da er cefeys forslag supert. Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Som cefey sier, finn grunnprogrammet på tn.no. Følg programmet mtp både kosthold og trening. Det er ikke gjort på en dag å få resultater, og dietten din er 70% av veien til målet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå