Pontus Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Hei, jeg trenger sårt hjelp. Holder på å bli gal, forstår ikke hva som skjer fortiden. Har fått et nytt merkverdig problem. Problemet er at maskinen ikke starter skikkelig. Den får strøm, viftene starter, cd-rom lyser og alt ser bra ut. Plutselig stopper den opp, blir helt død. Det lyser på hovedkortet og framme på kabinettet, men når jeg trykker på knappen skjer det ingenting. Jeg må bak å skru av og på powersupplyen for å få maskinen til å starte igjen. Denne prossesen skjer flere ganger før den endelig klarer å kjempe seg inn i windowsen. Når den først har kommet seg inn i windowsen så kjører den stabilt og greit. Jeg har kjørt vanlig debuging, eller som vår prog lærer sier AVLUSNING. Har tatt ut alt untatt skjermkort og hovedkort, startet maskinen helt fint. Satte i bit for bit og alt funket fint. Sorry for stilen, men håper noen kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 For liten strømforsyning? Lenke til kommentar
Pontus Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 Har en strømforsyning på 300 w, har ikke hatt dette problemet før, så jeg tror ikke det kan være det. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Har du overklokket cpu? Isåfall prøv å resette Cmos Lenke til kommentar
Pontus Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 Jeg kjører standard setup. Ingen overklokket på cpu. Men takk for svaret. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...5857&highlight= Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=145857&highlight= Er vel ikke helt dette som er problemet, pc'en har vel funka før derfor kan det jo egentligt ikke være noe av det du har skrevet om i guiden. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 mulig du har rett i det :o edit: Du HAR rett i det...så bare emne og posta, siden det er så ofte slik. sorry...vel...skade gjorde det vel ikke men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå