Exozza Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Hey :-) Kjøpte en Samsung Galaxy S2 på netonnet i juni i fjor, men for én måned siden forsvant lyden i venstre øre ved bruk av headset. Jeg leverte derfor mobilen inn på service, og fikk den tilbake med en fungerende hodetelefoninngang for noen dager siden. Men det jeg har lagt merke til nå, er at det ligger støvkorn eller lignende under kameralinsa, noe som gjør at det kommer markante svarte bobler på samtlige bilder jeg tar. Disse boblene var ikke på bildene som ble tatt før jeg sendte mobilen inn på service, så støvkornene har tydeligvis kommet inn under reparasjonen. Noen som vet om en enkel måte å fjerne disse støvkornene på? Jeg kan levere mobilen inn på service igjen, men synes dette blir veldig tungvint. Er veldig surt å levere inn en mobil på service, for og så få den tilbake med en ny feil som også krever service. I tillegg tar jeg veldig mye bilder med mobilen, og det vil derfor være en ulempe for meg å levere den inn igjen. Hvis jeg ringer inn til netonnet, tror dere det er mulig å få noen kompensasjon for problemet de har påført mobilen min? Hvilke rettigheter har jeg ang. heving av kjøpet? Endret 8. desember 2012 av Exozza Lenke til kommentar
kverna Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Du må reklamere på reparasjonen til forhandler, så tar de det videre med serviceverksted. Ingenting du har krav på desverre før forhandler har forsøkt rettet feilen(uten hell) for tredje gang. Du må rett og slett bite i det "sure" eplet og levere telefonen igjen, men på en lysere side er det en reklamasjon og vil gå raskere gjennom systemet enn ved første service. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå