Nutzg0 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Noen som vil spille DOTA 2? Fikk tildelt 5 invitasjoner fra Dota 2 som jeg kan dele ut gjennom Steam. Jeg gir/bytter bort! :-) Send meg PM eller add meg på Steam! - Vidar P. Lenke til kommentar
Nachoswolf Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Hehe, jeg tar gjerne imot ^_^ (Captain Nachoswolf på steam) har forsåvidt bare Team Fortress 2-gjenstader å bytte. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Tar gjerne i mot jeg også (Datasmurf på Steam også), om du har igjen noen, men har ingenting å bytte mot, da jeg sjeldent er aktiv på Steam i disse dager. Bare ørten venner som spiller DotA som maser om at jeg må slutte med LoL og heller kjøpe DotA for å spille med dem, men jeg er blakk sånn i disse førjulstider. Lenke til kommentar
adrver Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Jeg har lyst til å prøve det, har aldri spilt det før. Så hvis du fortsatt har flere keys igjen som du har lyst til å dele ut er steamen min adrver1 Har ingenting å bytte mot (enda?), så jeg legger til et "værsåsnill" og et smilefjes Lenke til kommentar
Nutzg0 Skrevet 18. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2012 Ordner det i 18-19 tiden! :-) Lenke til kommentar
claes Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) Har typ 8 invites, send meg eposten deres på PM så sender jeg med en gang. Trenger ikkenoe i retur 6 igjen Endret 18. desember 2012 av Claes Lenke til kommentar
Zt Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Jeg har også 5stk liggende. Hvis det er noen som vil ha så bare send en PM. Trenger heller ikke noe i retur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå