Scarvo Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Teheran (Tehran)? Helt korrekt. Kjapp og grei den Værsågod neste. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 (endret) Praha eller Oslo? Endret 5. februar 2019 av Mr supergomp Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Niks. Uten å røpe for mye, er hele navnet forbundet med noe morsomt. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Hmm. Denne var vanskelig. Tror rett og slett jeg må si "pass" faktisk. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Jeg kan si så mye som at vi skal sørover i Europa. Kanskje mange som ikke har hørt om byen, men de fleste har garantert hørt navnet. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Niks. Selve navnet kan godt høres "norsk" ut. Overrasker meg litt at denne ble såpass vanskelig, men avventer litt en stund til. Ble egentlig ganske underholdende for min del Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Haha bra du koser deg. Jeg tenker så det knirker i skallen men klarer fortsatt ikke å komme noe klokt. Barcelona? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Niks. Ser egentlig ikke hvordan Barcelona kan tolkes som "noe morsomt". Hvis du trenger et siste hint, skal vi til et støvelformet land. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 (endret) Niks. Ser egentlig ikke hvordan Barcelona kan tolkes som "noe morsomt". Hvis du trenger et siste hint, skal vi til et støvelformet land. Pisa i Italia? Tenkte Barcelona pga Barcelona. Mange mennesker har det morsomt på bar. Endret 6. februar 2019 av Mr supergomp Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Ah. Og nei, ikke Pisa. Nærmere hovedstaden. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Ikke si at det er Tivoli du tenkte på? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Jeg bruker aldri å google byer når jeg skal finne svar her. Kan ikke så mange andre italienske byer enn Milano, Napoli, Venezia, Firenze og Roma. Hvis det ikke er noen av dem så vet ikke jeg Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Ikke si at det er Tivoli du tenkte på? Tivoli er riktig, ja. Jeg pleier ikke å google, men pleier å sjekke Google Maps hvis jeg ikke finner ut noe fornuftig fra stikkordene, for øvrig også når jeg skal finne en løsning på en ny oppgave. Jeg prøver å ta bynavn som er mer kjente og Tivoli var en jeg oppfattet som mer kjent enn ukjent, men kan hende jeg tok feil. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Tivoli er riktig, ja. Jeg pleier ikke å google, men pleier å sjekke Google Maps hvis jeg ikke finner ut noe fornuftig fra stikkordene, for øvrig også når jeg skal finne en løsning på en ny oppgave. Jeg prøver å ta bynavn som er mer kjente og Tivoli var en jeg oppfattet som mer kjent enn ukjent, men kan hende jeg tok feil. Den var kreativ, det skal du ha. Personlig har jeg aldri hørt om byen Tivoli i Italia så derfor feilet jeg på den. Men men, det er bare sunt med en liten nøtt iblant også Jeg tar neste. By i Asia skal vi frem til. Lastebil + fengsel. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Denne var vrien. Jeg kommer ikke på noe for lastebil som kan være en del av et bynavn. Jeg føler at fengsel-delen må bli "bur", men det hjelper jo ikke å bare ha en del av det. Trailerbur? Dumperbur? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Hah! Maschinen-etwas Augsburg-Nürnberg FTW! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå