N-4K0 Skrevet 23. november 2019 Del Skrevet 23. november 2019 Det kommer an på hvor grundig du vil gå inn for å lete. Hvis man ikke finner ut noe uten hjelp, syns ikke jeg det er juks å bruke Google Maps eller lignende. Alt du trenger er å gå inn på google.com/maps, så flytter du bare kartet rundt og ser på stedsnavn. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. november 2019 Del Skrevet 24. november 2019 Neste by. Vi skal til sør øst-europa. Byen vi skal frem til er også et begrep for å appellere til publikums følelser. For de som har fulgt med i timene på videregående bør dette gå an. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 28. november 2019 Del Skrevet 28. november 2019 Jeg har ikke den fjerneste anelse om noe begrep for sånt. For min del blir dette altfor vanskelig, du kunne ikke gitt et litt enklere hint? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. november 2019 Del Skrevet 28. november 2019 (endret) N4K0 skrev (1 time siden): Jeg har ikke den fjerneste anelse om noe begrep for sånt. For min del blir dette altfor vanskelig, du kunne ikke gitt et litt enklere hint? Albania er landet vi skal frem til. Og jeg prøvde meg på Google Maps. Endret 28. november 2019 av Mr supergomp Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 29. november 2019 Del Skrevet 29. november 2019 Er det Patos? Jeg har ikke peiling, kan ikke huske å noen gang ha hørt noe spesifikt ord for å "appellere til publikums følelser" på skolen. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 29. november 2019 Del Skrevet 29. november 2019 Er like fjern her, men må bare ta en wild guess med hjelp av google maps. Tale? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 29. november 2019 Del Skrevet 29. november 2019 Patos er riktig. Det er en av de tre appellformene i retorikken, Patos, Etos og Logos. Hilsen fra en som fikk ganske bra karakterer i norsktimene❤️ N4K0 får æren av å velge neste oppgave. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Jeg har aldri hørt om disse appellformene og jeg fulgte med i norsktimene jaja. Det får bli en enkel en, har ikke fantasi akkurat nå. By i Europa. Tidsrom + bygning Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. desember 2019 Del Skrevet 2. desember 2019 Aarhus? Hvis det er det så var den vanskeligere enn du hadde trodd. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. desember 2019 Del Skrevet 2. desember 2019 Aarhus er riktig. Gikk for noe lettere siden det ikke alltid er lett å finne noe som ikke er tatt og samtidig kjent nok. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. desember 2019 Del Skrevet 3. desember 2019 Meg da? Prøver meg en gang til på Google Maps hvis det er ok. Sted nord i Tyskland. Hint: Noe absolutt alle mennesker har. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 Bruk Google Maps hver gang, du, det gjør jeg. Eneste er å finne noe som ikke er for vanskelig. Skal vi til Celle? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 Celle er ikke riktig. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Det må være Kropp da? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 N4K0 skrev (8 timer siden): Det må være Kropp da? Riktig! Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Ja, hadde vært merkelig å være født fullstendig uten kropp Ok, by i Europa. Komiker + organisasjon Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Merker at denne tråden begynner å bli vanskeligere. Er det en norsk komiker? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Norsk komiker, ja. Kan oppdatere hintet. Europeisk by. Ganske kjent. Norsk komiker + organisasjon Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. januar 2020 Del Skrevet 6. januar 2020 Kan veldig få norske komikere dessverre, så da må jeg gjette. Amsterdam? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 6. januar 2020 Del Skrevet 6. januar 2020 Hoi, nesten en måned siden jeg sist postet her. Siden det har gått så lang tid, avslører jeg svaret som er Valencia. Kristian Valen var komikeren jeg ville fram til. Fritt fram for nestemann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå