SprengeMobil Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 (endret) Hviterussland? Helt korrekt. Da tar jeg neste. Norsk by: Personlig + trangt farvann Endret 27. mai 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 Helt korrekt. Da tar jeg neste. Svensk by: Lagerrom + tall Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 Helt korrekt. Da tar jeg neste. Svensk by: Lagerrom + tall Södertälje? (talje=tall) Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 Da vet ikke jeg. Sikkert noe kjempenkelt. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 28. mai 2019 Del Skrevet 28. mai 2019 Tenker ganske fort Boden. Måtte sjekke google maps, men er en by nord i Sverige som heter det. Satser på at det er rett. 1 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 28. mai 2019 Del Skrevet 28. mai 2019 Sälen? Säl som i sal, som i rom. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 28. mai 2019 Del Skrevet 28. mai 2019 Tenker ganske fort Boden. Måtte sjekke google maps, men er en by nord i Sverige som heter det. Satser på at det er rett. Boden riktig. Østerriksk by: Engelsk ord for kro + veikonstruksjon Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 28. mai 2019 Del Skrevet 28. mai 2019 (endret) Innsbruck? Riktig. Amerikansk by i Florida: Hjort + bane + strand Endret 28. mai 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. mai 2019 Del Skrevet 28. mai 2019 Jøsses. Skal si dere har god peil på geografi. Deerfield Beach har jeg aldri hørt om en gang. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 For mindre kjente stedsnavn eller ting jeg ikke aner, bruker jeg google maps. Deerfield Beach har ikke jeg hørt om heller, sjekket google maps med antakelsen om hva det kunne være. Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 Her er noen norske fra Oppland og Buskerud: Vakker + odde Farge + fjell To ganger + flatt landskap (denne krever litt spesielle språkkunnskaper) Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 For mindre kjente stedsnavn eller ting jeg ikke aner, bruker jeg google maps. Deerfield Beach har ikke jeg hørt om heller, sjekket google maps med antakelsen om hva det kunne være. Deerfield Beach, riktig. Dette stedet husker jeg pga. at Jahseh Dwayne Ricardo Onfroy "XXXTENTACION" ble drept der. Han var på den motorsykkelforretningen som heter "RIVA Motorsports" og så på motorsykler, før han kjørte videre og så ble stoppet. Fire menn gikk mot bilen hans og begynte å skyte Jahseh. RIP XXXTENTACION 1998-2018. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 Her er noen norske fra Oppland og Buskerud: Vakker + odde Farge + fjell To ganger + flatt landskap (denne krever litt spesielle språkkunnskaper) Har ingen snøring... Kan Mr-SG finne det ut? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 Her er noen norske fra Oppland og Buskerud: Vakker + odde Farge + fjell To ganger + flatt landskap (denne krever litt spesielle språkkunnskaper) Fagernes Kongsberg? Den siste aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå