Scarvo Skrevet 1. mars 2019 Del Skrevet 1. mars 2019 Da tar jeg en ny en. Europeisk land skal vi frem til. Skummel plass+ engelsk navn for bakdel. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 Hellas. Helt riktig Ok neste. Asiatisk land: Svaralternativ + romanfigur. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 Japan. Du må bare fortsette, jeg har dårlig med ideer selv for tiden. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 Japan. Du må bare fortsette, jeg har dårlig med ideer selv for tiden. Ok Neste er nok et asiatisk land. Hår-relatert ting + kulespill. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 Kambodsja. Helt korrekt igjen. Jeg får bytte verdensdel. Denne gang skal vi til et land på det amerikanske kontinentet. Bokstav + jentenavn. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Belize Hmm. Jeg må visst øke vanskelighetsgraden. Nå sier jeg ikke hvor i verden vi skal. Bare at det er et land. Svar + måned + omtrent. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Jamaica Det var da som pokker Jeg nekter å gi meg på land. Kroppsdelen. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Endelig en du ikke klarte på første Jeg kan si såpass at landet vi skal frem til ikke er blant de mest kjente i verden. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Tonga? Hehe der kom den. Bra jobba! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå