Svigermors drøm Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Hei Tenkte vi kunne ha en lek der vi sier et synonym for en by, og så skal noen andre finne ut hvilken by det er. Reglene er at byene må være litt kjente, ikke en landsby i Chile osv. Ikke bare skrivemåte men også uttale kan være med. Eksempel: Levde ikke - Vardø Da begynner jeg, ganske enkel, blant de største i Norge: Redde person. Endret 8. desember 2012 av Hunterra Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 (endret) Bergen Religiøs grus Endret 24. januar 2017 av Pliscin Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Kristiansand. Mini verktøy. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Lillehammer? Granitthjemmekos (aner ikke om den er for dårlig, da dette er første posten min her) Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Riktig, Steinkjær? Egoismelatter Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Riktig, Steinkjær? Egoismelatter Steinkjer var riktig ja Egoismelatter var litt verre. Er det i Norge eller utenlands? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Egoismelatter Geilo (Er det et fellestrekk for disse stedene at Helge Andre Njåstad har vært der?) Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Riktig Fersk festning. (Ikke norsk) Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Newcastle? Englands svar på Neuchâtel ... 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Er det slik at man må vente på at en skal avsløre svaret først, eller kan man umiddelbart fortsette med en ny? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 (endret) Jeg er frisk. Hvor skal vi denne gang da? Endret 9. januar 2019 av Mr supergomp Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Åh, Egersund ! Hehe det stemmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå