Lars26 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 hei kan dere linke til game of thrones bøkene fra den første til den siste i rekkefølge som er oversatt til norsk? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg kjenner ikke deg, jeg vet ikke hvor gammel du er, eller hvilken bakgrunn du har. men vær så snill, google ting før du poster spørsmål som man banalt enkelt finner svar på via google. ett google søk på "game of thrones bøkene" gir mange relevante treff. andre ting du kunne gjort var jo å søke på bokhandler/bokbutikk på google og brukt valgte bokhandler sin side til å søke på bøkene. 2 Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 jeg er faren din Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Nope, faren min er flinkere til å google en deg. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Dei norske omsetjingane er gitt ut av Vendetta forlag, so den relevante informasjonen finn du på heimesidene deira: http://vendettaforlag.no/forfattere/george-r-r-martin Lenke til kommentar
Historiske Romaner Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Yes, har det her. God lesing av "en sang om is og ild". Lenke til kommentar
westwood Skrevet 7. mai 2018 Del Skrevet 7. mai 2018 Hei, Noen som har Game of thrones bøkene på norsk på E-Bok, er ute etter Bok 2 Del 2, er ikke mulig å skaffe nå da vendetta forlaget er konkurs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå