Fizzle Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Hei. Har stormeskadronen (panserbataljonen) innrykk i januar, eller har de bare på sommeren? Jeg har blitt satt opp til panser, sommeren 2015, men jeg vil heller dra inn litt tidligere om det er mulig. Eventuelt innrykk rundt juli / august, 2014. Endret 8. desember 2012 av Fizzle Lenke til kommentar
-Longva- Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Hei. Har stormeskadronen (panserbataljonen) innrykk i januar, eller har de bare på sommeren? Jeg har blitt satt opp til panser, sommeren 2015, men jeg vil heller dra inn litt tidligere om det er mulig. Eventuelt innrykk rundt juli / august, 2014. Panser har bare sommerinnrykk Lenke til kommentar
Fizzle Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Panser har bare sommerinnrykk Vet du sånn cirka dato når man blir innkalt for sommeren? Jeg slutter som lærling i juni, og vil nødig vente et helt år til for å komme i storm. Lenke til kommentar
Pleya Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Pleier å være starten til midten av august for de fleste avdelinger i Brig N når det gjelder sommerinnrykkene. Med forbehold om endringer frem til 2015, som jo er ganske langt fram i tid. Tror ikke man blir fordelt til eskadron før innrykksdagen btw Endret 8. desember 2012 av Pleya Lenke til kommentar
forsvaret2011 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Vet du sånn cirka dato når man blir innkalt for sommeren? Jeg slutter som lærling i juni, og vil nødig vente et helt år til for å komme i storm. http://forsvaret.no/verneplikt/muligheter/Sider/innrykkskalender.aspx Du kan følge med der! De poster innrykksdatoene fortløpende. Panser har innrykk i August. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå