MariusJS Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Som tittel sier: så slår WiFi seg av randomly (Har deaktivert strømsparing, og oppdatert drivere) det WiFi kortet det gjelder er det som er inkludert i HK Noen tips? Det var ikke sånn i Win7 (oppdaterte fora ca. en uke siden) Lenke til kommentar
MikkelRæv Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Hmmm... Sliter med noe av det samme. På min stasjonære. Fikla litt inni pcn og kobla alt på nytt, nå kutter også USB musa samtidig som USB wifi adaptern. Søkt litt på nett og noen sier at det kan være strømforsyningen som ikke gir nok strøm til hovedkortet. Skal teste med en annen strømforsyning til neste uke. Se om det hjelper. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Det funka i Win7, så er nok ikke PSU , lurer på hva det kan være Lenke til kommentar
MikkelRæv Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Hvordan installerte du win8? Oppgraderte du fra win7 og tok med innstillinger, eller tok du en "clean install",install på tom disk? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Jeg oppgraderte, men jeg tror jeg har funnet ut hva problemet er, nettverkskortet «deaktiveres» uten at jeg gjør noe -.- Endret 9. desember 2012 av MariusJS Lenke til kommentar
MikkelRæv Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Ja samme gjør mitt. Hvis du leser om hvordan du kan gjøre en clean installmpå tom disk. Les https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1475202. Kanskje det hjelper. Har lest det løser en del problemer. Gamle drivere og ting som lå på pcn kan gjøre OS ustabilt. Ville prøvd det. Skal selv prøve, men er ikke hjemme før om noen dager. Gi gjerne en status om det virker hvis du prøver. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 15. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2012 (endret) Har nå tatt en "clean" install, og alt funker Hadde også noen problemer med Virtu MVP, men det kan se ut som om noe lignende er bygd inn i Win 8 Bukte BTW denne guiden: http://pcsupport.about.com/od/windows-8/a/clean-install-windows-8-upgrade.htm, og lagde en DVD Endret 15. desember 2012 av MariusJS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå