Gå til innhold

[Løst] Tanker om bursdagsgave (til meg)

Myst

Anbefalte innlegg

Tenkte å benytte eksisterende tråder, men enten passet de ikke eller var malplassert.

Tiden går jammen fort, hadde bursdag ifjor jo! :p

Først litt bakgrunnsinfo: neste lørdag har jeg bursdag og skal være med familen min, men på søndag har jeg avtalt å treffes med venninna som jeg har skrevet mye om (ref. Den store kjærlighetstråden). Vi skal også treffes i morgen for en kinotur og ta opp dette så hun får seg tid tll å forberede.

Saken er jeg har litt forskjellige tanker om hva jeg skal ønske meg av henne. Kan også si at gjennom hele vennskapet er det jeg som har vært mer aktiv, initiativrik og økonomisk hjelpelig (ikke alt selvsagt men hjulpet når hun ikke har hatt råd nok). Derfor føler jeg det er på sin plass å ønske meg store ting også.

Trøffelen i meg tenker om:

1) vennskapskuponger - hun lager 10-15 gratiskuponger for meg som kan være gratis kino, gratis middag, gratis klem, osv.

2) tar på seg alt av utgifter for den dagen

3) skrive en kort/lang omhandling om meg og hva jeg betyr for henne (høres ultra gay ut, jeg vet. :p )

4) Gavekort for kjøpesenter eller spill-/musikksjappe

5) Film- eller serieboks

Douchen i meg ønsker å tøye grensene en del:

6) Gavekort som i 4) bare over 500 kr.

7) intimkontakt / flashing (tror ikke noen tar skade av å flashe litt i 5-10 sek)

8) et par timers full frihet til å komme med ønsker

9) full feiring hos meg med overnatting (vi kommer nok hjem til meg uansett men spørs hvor mye fyll det blir ila kvelden)

10) noe eyecandy greier.

Vi er jo gode venner fortsatt og kan tenke meg å tøye grensene litt, men vil jo ikke overdrive heller. Kan være litt dust da jeg ikke har så mye å tape uansett.

Noen som sier seg enig, uenig, andre forslag? Er nok ikke lurt å bare gi henne listen da det kan få uante konsekvenser.

Edit: kom også til å tenke på misteltein. Hadde vært artig å hengt en og sett på reaksjonen. Vet den er fredet dessverre. Kan man få kjøpt falske og evt. hvor?

Endret av Myst
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har lyst på henne, og om du skal få henne må du ta initiativ og "ta" henne...uavhengig om du har bursdag eller ikke. Til bursdagen din ønsker du deg noe helt annet, verken gavekort eller stripping. På en helt vanlig hverdag setter du inn støtet.

Jenter klarer, i motsetning til gutter, å skille mellom venner og kjærestemateriale. Du må vise henne i hvilken kategori du hører til.

Lenke til kommentar

Vi har allerede avklart hvor vi står og fortsetter som kun venner, men det betyr ikke at jeg ikke kan/vil tøye grensene litt. Jeg ønsker ikke kommentarer om forholdet vårt, topic er hva jeg burde ønske meg til bursdagen min. Vil bare ha svar på det jeg lurer på. Takk.

Lenke til kommentar

Jeg har latt sjansen gå fra meg for lenge siden, men hvilken sjanse snakker du om? Syns jo egentlig ønskene blir for ordinært, nå har jeg sjansen til å ønske noe spesielt. Om ikke tøye grensene, så hvertfall forsterke vennskapet.

Har også tanker om å begynne litt høyt og gå lavere etter hennes reaksjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...