RekylTommy Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Har en kompis av meg som skal kjøpe det som er igjen av min gamle PC etter at jeg oppgraderte den tidligere i høst. Delene han har er følgende: Asus Crosshair IV AMD Phenom II 1090t 4GB Corsair Dominator Corsair H70 Seagate 7,2k 1TB Han har ett ønske om skjermkort og strømforsyning (det som mangler) ikke skal koste mer enn 2.000-2.500kr. Har sagt at ett 7870 eller et 660 i tillegg til en eller annen strømforsyning på ~600W holder, helst av et godt merke som Corsair, SilverPower eller CoolerMaster. Nå har jeg sett litt rundt på både komplett.no og dustin.no pluss noen andre sider og har funnet ut at prisene varier så mye at det er lite vits og linke til eksakte modeller/utgaver av både skjermkort og psu, men dere skjønner pris/ytelsenivået jeg er ute etter i alle fall. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Ser ut som du har funnet svaret på det du lurer på selv 1 Lenke til kommentar
RekylTommy Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Var det jeg mente selv også, men begynner og bli en stund siden jeg var oppdatert på HW i den prisklassen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå