KompleX Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Spiller MODer til Half Life en del men Er gått lei av CS... StatsWhore, lame joiner og alt det der... Blir sur! Så jeg fant meg Firearms og Day Of Defeat isteden. Mye mer realistisk det. Har noen skandinaviske Day Of Defeat servere .. Men ingen Firearms servere Ingen som spiller Firearms og "DoD" da? Eller spiller dere fortsatt bare CS? ...Det jeg egentlig lurer på er bare om noen kan noen _Skandinaviske_ Firearms servere... Lenke til kommentar
notarget Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Har lastet ned en del MODer til hl. Vil si at DOD er den beste Men for all del ikke prøv Battle Grounds. Det er så og å spille.. hehe Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Spillte EKSTREMT mye Firearms før. Jeg gikk jo lei til slutt, hehe. Men kansje jeg skal børste støvet av HL CD'ene å legge det inn igjen ? Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 62.89.32.211:27015 <- esports.no helt grei server 212.97.132.210:27015 <- surftown servere (2/10), er vel her de beste i 212.97.132.201:27015 skandinavia spiller DoD er den kuleste modden jeg har spilt noengang, og det blir fort en time om dagen med det. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Spiller MODer til Half Life en del men Er gått lei av CS... StatsWhore, lame joiner og alt det der... Blir sur! Så jeg fant meg Firearms og Day Of Defeat isteden. Mye mer realistisk det. Har noen skandinaviske Day Of Defeat servere .. Men ingen Firearms servere Ingen som spiller Firearms og "DoD" da? Eller spiller dere fortsatt bare CS? ...Det jeg egentlig lurer på er bare om noen kan noen _Skandinaviske_ Firearms servere... hvis du ser etter servere, last ned The All Seeing Eye. bra gameserver program. oversiktlig og greit. husker ikke url'en men den finner du hvis du bruker google :wink: Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Har nettopp begynt å spille DoD og Firearms igjen etter en lengre periode med cs-spilling. Når det gjelder servere, så er det nok ikke noen gode skandinaviske servere oppe nei, (tror ihvertfall ikke det ), det pleide å være et par før, men de er borte nå :/ Men, man får vel klare seg med hva man har av servere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå